Jeg har søgt lidt her på amino - måske søger jeg forkert, men jeg fandt i hvert fald ikke noget. Jeg har konceptet klar, jeg har website mm. oppe at køre i løbet af nogle uger. Det er ved at være tid til at starte business! Problemet however er - at en succesparameter er at en relativt stor andel af de eksisterende virksomheder i en bestemt branche i DK er med på ideen. Det skal de nok være - når de får hørt om den. Jeg vil altså henvende mig landsdækkende til et vanvittigt stort antal virksomheder indenfor en given branche. Vi er to mand. Min indskydelse er at google og på den måde trawle mailadresser/fysiske adresser og så ellers knokle på. Men ikke desto mindre risikerer jeg på denne måde 1. At få uønskede firmaer med, 2. At overse de vigtigste firmaer 3. At andelen jeg får kontakt til er for lille sammenlignet med det samlede antal af virksomheder indenfor branchen - Findes der en lettere måde? Eller er der andre ideer til få solgt min ide, landsdækkende?
(Undskyld hvis denne burde være i markedsføring, men ikke desto mindre er det 'mit produkt' der skal sælges til disse virksomheder) |
Glem ikke 4) At du bryder loven om spam, hvis du sender mails til folk, uden at de har bedt om det.
Så det bliver gode gammeldags breve. God fornøjelse med projektet.