Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Desperat brug for input

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt lidt her på amino - måske søger jeg forkert, men jeg fandt i hvert fald ikke noget.

Jeg har konceptet klar, jeg har website mm. oppe at køre i løbet af nogle uger. Det er ved at være tid til at starte business!

Problemet however er - at en succesparameter er at en relativt stor andel af de eksisterende virksomheder i en bestemt branche i DK er med på ideen. Det skal de nok være - når de får hørt om den.

Jeg vil altså henvende mig landsdækkende til et vanvittigt stort antal virksomheder indenfor en given branche.

Vi er to mand.

Min indskydelse er at google og på den måde trawle mailadresser/fysiske adresser og så ellers knokle på.

Men ikke desto mindre risikerer jeg på denne måde 1. At få uønskede firmaer med, 2. At overse de vigtigste firmaer 3. At andelen jeg får kontakt til er for lille sammenlignet med det samlede antal af virksomheder indenfor branchen

- Findes der en lettere måde? Eller er der andre ideer til få solgt min ide, landsdækkende?

(Undskyld hvis denne burde være i markedsføring, men ikke desto mindre er det 'mit produkt' der skal sælges til disse virksomheder)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:43

Glem ikke 4) At du bryder loven om spam, hvis du sender mails til folk, uden at de har bedt om det.

Så det bliver gode gammeldags breve. God fornøjelse med projektet.

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:49

Så jeg skal i virkeligheden trawle fysiske adresser, og alt afhængig af antallet af virksomheder jeg får støvet op - kan jeg risikere at skulle sende alt fra 100 til 2000 fysiske breve?

Er der virkeligt ingen anden mulighed?

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 12:52

I min branche findes magasiner og messer kun for branchefolk. Det kan være brancheforeningen udsender et nyhedsbrev I kan annoncere i.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:08

thasje:
Er der virkeligt ingen anden mulighed

Jo, du kan jo også få dem til at komme til dig. Fx via pressemeddelelser osv.

Hej med dig :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)