Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate plugin wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en affiliate side kørende, hvor jeg beskriver diverse arrangementer rundt omkring i Danmark indenfor en bestemt genre. Under disse indlæg har jeg selvfølgelig et link til det respektive arrangements hjemmeside.

I øjeblikket kører jeg AdSense sammen med et par affiliate bannere fra TradeDoubler. 

Nu er det dog tid til at tage websitet lidt videre, har netop hyret en ung gut til at vedligeholde siden med indhold også, hvor jeg måske til tjene lidt på mine udgående links.

Findes der et plugin til Wordpress, hvor jeg kan tilmelde det respektive arrangements hjemmeside og så tracke de salg/leads som jeg generer på arrangements hjemmeside? Der skulle også gerne være mulighed for, at ejeren af arrangementshjemmesiden kan følge med i antal leads/salg jeg skaber til ham. 

Jeg er klar over det kræver lidt kode på arrangement hjemmesidens checkout side, men det skulle ikke være noget problem da jeg alligevel skal have fat i ejeren bag :-)

Nogen der kender et plugin eller måske en helt anden løsning? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:12

Ingen der kender til en løsning?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 08:22

Hej Denni,

Jeg vil mene at software some Tracking202 kan klare dette. Det er dog ikke til wordpress men kan sagtens bruges alligevel, og er ganske gratis hvis du selv hoster det.

Så skal du vidst bare et pixel installeret hos din leverandør, og så kan du tracke hvis han får et salg.

http://www.tracking202.com/home 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:29

Hej Kristian,

Jeg kigger på det. Mange tak! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)