Hej Jeg ejer virksomheden gladerollinger.dk der sælger børnetøj og vil rigtig gerne have flere fans på facebook. Jeg har forsøgt mig med en konkurrence og der skete også et boost, men nu er det som om det er gået lidt i stå, jeg har ca. 150 fans. Tjek min facebookside her: http://www.facebook.com/gladerollinger Har i nogle gode råd til hvordan jeg får flere fans? - Tager meget gerne imod gode råd og konstruktiv kritik :) Dbh Trine |
Bruger du den funktion, der hedder "Brug Facebook på vegne af din side"? Hvis du gør det, kan du gøre dig synlig på andre sider, hvor dine kunder også er - ved f.eks. at "synes om" andres FB-sider på vegne af dit firma, kommentere osv...
Derudover synes jeg også, det er vigtigt, at får noget ud af at være fan af din side - udover at kunne vinde konkurrencer og købe dine produkter. Tænk i hvad målgruppen ellers gerne vil høre om... tøj køber man jo ikke hele tiden-agtigt. Alt omkring børn lige fra amning til nattesøvn, kost, skolegang osv. Hvis du ikke selv ved så meget om det, så link til andre, der skriver om det. Eller få nogen, du kender til at skrive små tips og tricks, sjove historier osv.
Henvend dig direkte til dine kunder, spørg dem om noget, som de skal svare tilbage på, så de føler sig som del af din side, bliver aktive fremfor bare passive læsere.
Brug f.eks. også den funktion, der er til undersøgelser.