Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kommer med det bedste tilbud om plasticdims?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg skal have produceret en plastic dims, formet som et 8-tal. Det skal være en form for plastic der kan limes og males. I Første omgang vil jeg gerne have 10, således at jeg kan gå tilen farvehandler og lave nogle prøver. Herefter kan det blive en ordre på 100 stk af gangen, såfremt min orretningsplangår som den skal.

Jeg har fået et tilbud der hedder 6kr uden moms, hvem kan give mig en bedre pris?
Den skal være cirka 7x3 cm og 2-3 mm tyk. Du bestemmer om du bruger en 3d printer, skære den ud eller hvordan du gør det..

Kom med jeres tilbud :-)

Mvh Marit Jensen 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har fået et tilbud på 60 kr. for at lave 10 stk. så forstår jeg ikke du gider bruge tid på at spørge Smile

Måsk du gerne vil ned på 58 kr.?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:46

Maritt:

Hej Aminoer. 

Jeg skal have produceret en plastic dims, formet som et 8-tal. Det skal være en form for plastic der kan limes og males. I Første omgang vil jeg gerne have 10, således at jeg kan gå tilen farvehandler og lave nogle prøver. Herefter kan det blive en ordre på 100 stk af gangen, såfremt min orretningsplangår som den skal.

Jeg har fået et tilbud der hedder 6kr uden moms, hvem kan give mig en bedre pris?
Den skal være cirka 7x3 cm og 2-3 mm tyk. Du bestemmer om du bruger en 3d printer, skære den ud eller hvordan du gør det..

Kom med jeres tilbud :-)

Mvh Marit Jensen 

Hej Marit

hvorfor har du ikke forsat den tråd du havde gang i http://www.amino.dk/forums/t/133171.aspx?#895098 kan se der er mange der har hjulpet dig meget videre, og du er blevet en del klogere.

10 stk til 60 kr.  så kan du da ikke få den lille mængde billigere

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 21:54

Maritt:

Det lyder allerede til, at du har fået en rigtig god pris på den produktion. Det er vel lige før forsendelsen er dyrere??? Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:49

Hej Aminoer.
eg kender ikkke prierne på bdette arked og må derfor lige ud og undersøge tingene først.Har skrevet til firmaer,men lader ikke tilde gider bruge tid på en privat person.Tak for eres svar, det lyder til jeg har fået en god pris og det var blot bdet :)

Den ille mængde bliver jo større når jeg har været hos en farvehander...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)