Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle Adwords kampagner sat på Pause i flere måneder, men...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adwords-kyndige Amino'er.

Alle mine Adwords kampagner nar været sat på Pause/Standby i flere måender; det har de været siden, de trak den seneste opkrævning, men...jeg kan i dag se på min konto, at Google har trukket 42 kr.?

Hvad kan det skyldes? Betaler man noget bare for at være oprettet? Og i så fald, hvor sletter jeg helt min Adwords-konto?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:01

Tastefejl: Der skulle naturligvis have stået "måneder"!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:12

Kan du ikke logge ind på din adwords konto og tjekke hvad pengene er trukket til? :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:24

Martin :

Kan du ikke logge ind på din adwords konto og tjekke hvad pengene er trukket til? :-)

Der står ikke noget under fakturering - kun beløbet. Og jeg forstår det simpelthen ikke, når mine kampagner allesammen har været lukket ned i 2-3 måneder, og de trak hele det skyldige beløb lige inden? Det er jo ingen penge, men jeg gider naturligvis ikke at blive gjort til grin, så jeg vil meget gerne lukke kontoen helt ned, da jeg ikke længere er interesseret i Adwords.

Troede bare, at det var nok at sætte kampagnerne på "Pause".

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror... at det er fordi de ikke trak hele det skyldige beløb sidst. Din kredit er sikkert på 400,- kr. og her efter 3 måneder har de konkluderet, at du ikke når op på de 400,- kr. foreløbigt og så valgt at trække det skyldige beløb, så kontoen står i nul.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:54

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:50

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Johannes Helleland:

Super - tak, Johannes! Jeg synes godt nok ikke, at Google gør det nemt at finde de forskellige funktioner - mange kan man kun finde under andre funktioner, og der er ikke den store logik i mine øjne. Sgu næsten mere rodet end Skats hjemmeside :-)

Ja, det kan du have ret i.

Jeg benytter mig da også primært af søgninger på Google, når jeg skal finde specifikke emner i Google hjælp. I dette tilfælde søgte jeg "luk adwords konto" og organisk resultat nr. 2 er ovenstående link:)

Johannes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)