Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Membership Plugin, hvad bruger du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Jeg er på udkig efter et Wordpress Membership Plugin - altså et plugin der integrerer alt med brugerbetaling for at læse artikler/sider mv, som diverse "universiteter" gør det :-)

Jeg ser gerne, at man skal kunne oprette forskellige brugergrupper med forskellige priser, eventuelt have mulighed for "recurring payments" eller abonnements-ordninger.

Indtil videre har jeg set på YourMembers, WishList Members og MagicMembers, men er ikke helt sikker på hvilken en jeg  bedst kan lide. Er der eventuelt nogen af jer, der har prøvet nogle af dem og kan smide et par kommentarer med på vejen?

Det er som sådan ikke noget krav, at plugin'et skal kunne bruges med diverse danske betalingsgateways, men hvis der er mulighed for selv at udvikle et plugin til plugin'et, så man kan benytte danske gateways, så vil det være et stort plus.

Med venlig hilsen

Lars

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:13

Lars Rasmussen:

Hejsa Aminoer!

Jeg er på udkig efter et Wordpress Membership Plugin - altså et plugin der integrerer alt med brugerbetaling for at læse artikler/sider mv, som diverse "universiteter" gør det :-)

Jeg ser gerne, at man skal kunne oprette forskellige brugergrupper med forskellige priser, eventuelt have mulighed for "recurring payments" eller abonnements-ordninger.

Indtil videre har jeg set på YourMembers, WishList Members og MagicMembers, men er ikke helt sikker på hvilken en jeg  bedst kan lide. Er der eventuelt nogen af jer, der har prøvet nogle af dem og kan smide et par kommentarer med på vejen?

Det er som sådan ikke noget krav, at plugin'et skal kunne bruges med diverse danske betalingsgateways, men hvis der er mulighed for selv at udvikle et plugin til plugin'et, så man kan benytte danske gateways, så vil det være et stort plus.

Med venlig hilsen

Lars

Hej Lars

Har du evt. kigget på http://codecanyon.net/item/wordpress-premium-content/137192?WT.ac=category_thumb. Har dog ikke prøvet det, men faldt over det i dag.

Hilsen

Anders

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:20

Super, det vil jeg lige se på :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 03:32

Hører gerne flere erfaringer :-)

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 10:19

WPMUs membership plugin kommer i en gratis version såvel en betalingsversion, har man brug for lidt flere features. WPMU har generelt et godt rygte og er rimelig stabile omkring at vedligeholde deres produkter.

Du kan finde det i WordPress plugin bibliotek.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:49

Fedt - det kigger jeg på! Ser spændende ud :-) Mange tak for det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)