Hejsa Aminoer! Jeg er på udkig efter et Wordpress Membership Plugin - altså et plugin der integrerer alt med brugerbetaling for at læse artikler/sider mv, som diverse "universiteter" gør det :-) Jeg ser gerne, at man skal kunne oprette forskellige brugergrupper med forskellige priser, eventuelt have mulighed for "recurring payments" eller abonnements-ordninger. Indtil videre har jeg set på YourMembers, WishList Members og MagicMembers, men er ikke helt sikker på hvilken en jeg bedst kan lide. Er der eventuelt nogen af jer, der har prøvet nogle af dem og kan smide et par kommentarer med på vejen? Det er som sådan ikke noget krav, at plugin'et skal kunne bruges med diverse danske betalingsgateways, men hvis der er mulighed for selv at udvikle et plugin til plugin'et, så man kan benytte danske gateways, så vil det være et stort plus. Med venlig hilsen Lars |
Lars Rasmussen:Hejsa Aminoer!
Jeg er på udkig efter et Wordpress Membership Plugin - altså et plugin der integrerer alt med brugerbetaling for at læse artikler/sider mv, som diverse "universiteter" gør det :-)
Jeg ser gerne, at man skal kunne oprette forskellige brugergrupper med forskellige priser, eventuelt have mulighed for "recurring payments" eller abonnements-ordninger.
Indtil videre har jeg set på YourMembers, WishList Members og MagicMembers, men er ikke helt sikker på hvilken en jeg bedst kan lide. Er der eventuelt nogen af jer, der har prøvet nogle af dem og kan smide et par kommentarer med på vejen?
Det er som sådan ikke noget krav, at plugin'et skal kunne bruges med diverse danske betalingsgateways, men hvis der er mulighed for selv at udvikle et plugin til plugin'et, så man kan benytte danske gateways, så vil det være et stort plus.
Med venlig hilsen
Lars
Hej Lars
Har du evt. kigget på http://codecanyon.net/item/wordpress-premium-content/137192?WT.ac=category_thumb. Har dog ikke prøvet det, men faldt over det i dag.
Hilsen
Anders