Jeg står i den situation, at den programmør jeg oprindeligt havde lavet en god deal med ganske enkelt ikke har tid til mit projekt. Der er tale om en fyr, jeg har kendt i 4-5 år, og som jeg har god tillid til.
Desværre skal jeg nu ud og finde mig en programmør, jeg ikke kender personligt. Men jeg er ikke tryg ved at overlade mit webdesign til en person, hvis troværdighed, integritet og menneskelige egenskaber, jeg ikke kender noget til.
Så det korte af det lange er: Hvad kan jeg gøre for at beskytte mit webdesign rent juridisk? Findes der en relevant kontrakt-form, som I kan anbefale?
Jeg ville være taknemmelig for al god input.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg ville nok bruge min energi på min virksomhed, end at prøve at beskytte noget som næsten ikke kan beskyttes. Det er livet sku for knap til.
Såmænd heller ikke fordi jeg ønsker at bruge energi på det. Men når jeg efterhånden har brugt 1 1/2 år på at udvikle et stort internationalt website, såvel webdesign som tekstindhold, og jeg virkelig tror på sitets fremtid, så har jeg virkelig ikke lyst til at risikere noget.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.