Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til at man sælger et produkt pr. unikke bruger ??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mig og min partner står og skal til at udvikle et nyt forretnings koncept. 

Produkterne er digitale produkter, såsom spil og julekort.

Ideen er egentlig den at vi IKKE ønsker en fast betaling på f.eks. et spil, men penge pr. unikke bruger der benytter sig af spillet. 

Kunden får dermed et produkt i form af et sjovt spil, en email der senere hen kan bruges til markedsføring i form af nyhedsbrev etc.

Hvad synes i til denne betalings form frem for en fast pris og er det noget i vil ville købe?

Marlene

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:50

Hej Marlene.

Jeg ved ikke om det er eftermiddags-trætheden der er slået til, eller om det bare er mig der er helt galt på den.

Jeg forstår ikke helt din idé angående betaling, men har forstået den sådanne:

Lad os antage at jeg køber et spil, så betaler jeg en lav pris for spillet fordi det kun er mig der skal bruge det, men hvad så hvis andre skal bruge det eller låne mit spil?

Er jeg helt galt på den?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 14:02

Lad os sige du har en webshop og du ønsker at afvikle en konkurrence. 

Folk tiltager i konkurrencen ved at spille f.eks. enarmet tyvknægt og får at deltage i konkurrencen skal de indtaste deres email så du som ejer af webshop kan kontakte dem.

Den betaling vi ønsker er pr. unikke email. og ikke for spillet.

Vi har førhen solgt et spil for 5.000 - 10.000kr. afhængig af spillet.

er du med nu, eller er det mig der også har eftermiddags træthed :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 14:09

Hehe, nu er jeg fuldstændig med.

I henvender jer kun til firmaer som ønsker at sælge noget?

Genialt idé, og god betalingsløsning!

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:14

marlenerostgaard:
Folk tiltager i konkurrencen ved at spille f.eks. enarmet tyvknægt og får at deltage i konkurrencen skal de indtaste deres email så du som ejer af webshop kan kontakte dem.

Jeg mener ikke at den slags email adresser er ret meget værd. I mange affiliate netværk laves samme nummer blot med spørgeskemaer.

Folk har for det meste focus på konkurrencen og er tit ligeglad med dem der får deres email adresse bagefter - faktisk tænker de ikke over at den gives videre til andre.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:24

Må sige er meget enig med Niels her, kvaliteten på de emails vil typisk være meget lav og en åbningsprocent på under 10%. Men har man 1 mio brugere, er 10% jo også værd at tage med ;-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 14:34

Tak for jeres svar:)

Igennem affiliate netværkene får du intet produkt, men kun en email som du kan bruge til markedsføring

I vores ide er produktet stadig det vigtigste.

Kan være du kun har 700 unikke bruger der deltager, ja så betaler du kun 700kr. 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 21:31

Ja, kvaliteten er sikkert lav, men det ved man jo godt når man køber spillet.

Jeg synes egentlig det virker som en meget god ide, jeg har ikke lige en masse penge at kaste efter et spil til min side om el-cigaretter, men det kunne bestemt være rigtig sjovt med et lille gimmick-spil som man jo så nærmest betalte løbende når folk brugte det.

Men jeg ved at hvis jeg skulle købe sådan et produkt så skulle der være mulighed for at sætte et maks på, sådan at når man f.eks. havde brugt for 2.000 kr. så lukkede spillet enten automatisk eller resten af deltagerne var gratis da jeg ikke tør risikere lige pludselig at skulle betale rigtig mange penge - især ikke når det er relativt simpelt at sætte et program til at tilmelde 10.000 falske e-mail adresser

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:33

Jeg kan sagtens se det smarte i det for begge parter, men jeg tror at prisen pr. bruger skal rigtig langt ned.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)