Hej Jeg står i den heldig situation at jeg har optjent noget kapital gennem tidligere projekter og er nu klar til at investere igen. tanken er " mony makes mony" så er på kig efter et spændende projekt / startups hvor jeg har mulighed for investere . Projektet må gerne være indfor IT branchen /spændende hjemmeside, men jeg er også åben for andre brancher . Min rolle i projeket kan være som en silent partner eller aktiv med spiller ( hvis kompetencen er der ) vigtigest er dog at find nogle dygtige og ærlig partner som selv er 100 % dedikeret i projektet. Projektet skal være i slutfasen eller eksisterende projekt som måske mangler den sidste kickstart i form af kapital indsprøtning. skriv en kort beskrivelse om projektet der er sikkert nogle af jer som er mere nervøse end andre for at afsløre sin Ide ( beder ikke om at i skal afsløre projektet i detaljer) i kan præsentere projektet så det netop kan fange min intersse, for så at komme i nærmere dialog. Send en pm eller en mail På invest2011@hotmail.dk kun seriøse henvendelser tak MVh INVESTER |
Investor tilbyder kapital til projekt med pontentiale
Hvis du skal have noget seriøs feedback ville det nok være en ide at komme med nærmere information omkring dig selv? Der findes efterhånden en hel del der har skrevet det samme som du gør nu i gennem tiden. Med samme beløb sjovt nok. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
jeg er skam seriøst , det er dette beløb jeg har til rådighed kan ikke forholde mig til andres økomomi. Jeg vil da meget gerne fortælle mere om mig selv, og det vil jeg gør med personer jeg kommer i dialog med. Du velkommen til at sende pm |
Hej Brian
Mange tak for linket! Jeg har sendt en mail, og håber at høre mere. |
hej investor. vi er to som har et projekt vi har arbejdet på i flere år,men bliver hele tiden bremset af useriøse investor,men det ligger sådan at vi har det hele klar,men mangler kapital.det er en meget utraditionel forretning ,men kan næsten dokumentere rigtig god indtjening .det er ikke it.vi vil rigtig gerne høre fra dig,om du vil være silent eller aktiv ,gør ikke så meget,jeg ved godt at jeg ikke har beskrevet det så godt,men det gør jeg klart hvis jeg har fanget din interesse,du kan maile på kennethwiile@hotmail.com.eller på tlf 25601810. på forhånd tak. omba |
hej investor. vi er to som har et projekt vi har arbejdet på i flere år,men bliver hele tiden bremset af useriøse investor,men det ligger sådan at vi har det hele klar,men mangler kapital.det er en meget utraditionel forretning ,men kan næsten dokumentere rigtig god indtjening .det er ikke it.vi vil rigtig gerne høre fra dig,om du vil være silent eller aktiv ,gør ikke så meget,jeg ved godt at jeg ikke har beskrevet det så godt,men det gør jeg klart hvis jeg har fanget din interesse,du kan maile på kennethwiile@hotmail.com.eller på tlf 25601810. på forhånd tak. omba |
Hej omba kan du beskrive dit projekt noget mere Hvilken område er det indefor (branche) ? MVH Invester |
hej ,tak for din interesse,jeg vil gerne beskrive det ,men er det mugligt at vi kan tale i tlf,da det er lidt utraditionelt ,men vi har studeret det i flere år,det kan ikke gå galt ,og der er penge i det ,vi har det hele klar,mangler kun en seriøs invester ,men det kræver lidt forklaring,25601810,jeg håber at høre fra dig. |