Hey kære Amino'er Jeg er netop lige flyttet til en ny lejlighed hvor jeg skule bestille TV/internet. Da jeg ikke kunne få YouSee og boxer ikke havde alle de kanaler jeg gerne vil have faldt valget på TDC's HomeTrio, da de samtidig har en af de bedste tilbud på en samlet pakke. Men jeg synes stadig at det er ret så dyrt! Dette ser jeg som et problem, og er en konsekvens af at det stadig er svært at komme ind på TV-udbyder markedet. Jeg søger derfor en eller flere personer som måske har lidt juridisk eller teknisk viden indenfor dette område. Jeg har læst et par artikler på nettet, men jeg synes ikke det giver mig den indsigt jeg gerne vil have. For jeg ved at der faldt en afgørelse i april i år om at der skulle åbnes op for nettet. Jeg ved ikke engang om det overhovedet er muligt. Men jeg vil også gerne høre jeres kommentarer til ideen. |
Hejsa... Jeg driver TV Pakker og har et rimelig godt indblik i "denne branche". Hvad er det helt konkret du spørger om? Som jeg læser det vil du starte et firma som sælger TV Pakker eller internetforbindelser?