Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjælp til bedre julehandel (til webshopejere).

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rosila.dk:
Jeg har da ikke fået nogen stumper...

Hej Danielle.

Vi sender normalt først javascript og installationsguide, når vi har fået tilsendt et logo fra netbutikken (denne oplysning skulle gerne fremgå af kvitteringen for din tilmelding).

På den måde er vi sikker på, at vi kun bruger krudt på dem, som mener det seriøst.

Men det skal ikke skille os ad Big Smile - Vi sender yderligere information til dig senest i morgen. Så må du lige sende dit logo (.psd, .esp eller .ai format) retur så hurtigt.

Mvh Troels.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi også tilmeldt ;-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke fået noget fra jer - men skrev heller ikke i forum, da jeg tilmeldte mig

mvh

Ann Karina

JOJOBA.DK

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann Karina.

Vi har dig (og 5-6 andre) stående på vores liste over netbutikker, som har tilmeldt sig, men ikke har sendt logo til os endnu.

Vi kan principielt godt oprette dig i vores system og sende javascriptet til dig, uden at vi har modtaget dit logo.

Men hvis vi kræver lidt arbejde fra shopejeren (fremsendelse af logo), så plejer vi at få sorteret de netbutikker fra, som bare er nysgerrige, men aldrig får lagt vores knap ind, selvom vi bruger krudt på at oprette butikken i vores system, lave/fremsende javascriptet.

Men som jeg lovede i svaret til Rosila.dk, så laver og sender vi også kodestumpen til dig snarest (senest på mandag). Logoet (.psd, esp eller .ai format) skal så lige den anden vej inden alt for længe.

Og tak for tilmeldingen for øvrigt. Jeg kan godt forestille mig, at en del af vores brugere kunne finde på at gå juleønskeamok hos dig :)

Mvh Troels.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Det er da helt vildt pinligt Embarrassed Jeg var helt sikker på, at jeg havde sendt jer et logo. Beklager, at jeg så ovenikøbet rykker.

Logoet er hermed sendt!

P.S. Jeg håber da, du får ret i at mange vil gå juleønskeamok i min shop:-)

mvh

Ann Karina 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:

Det er da helt vildt pinligt Embarrassed Jeg var helt sikker på, at jeg havde sendt jer et logo. Beklager, at jeg så ovenikøbet rykker.

Logoet er hermed sendt!

Du er tilgivet - specielt fordi du rent faktisk sendte en .psd fil (.ai eller .eps havde dog også været fint).

Det er rigtigt svært for vores webdesigner at få et godt resultat ud af en .jpg eller .png fil - så shopejere, der sender det, bliver bedt om at prøve igen :)

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Jeg har modtaget koden og den virker nu - dog har jeg lidt problemer med at den 'næsten' ligger oveni køb knappen

Kan man muligvis indsætte en kode, så man kan rykke Tilføj til ønskeseddel lidt ned?

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Godt at høre, at det virker.

Det burde bestemt være muligt at lægge lidt ekstra luft ind mellem din købsknap og "tilføj til ønskeseddel".

Jeg afventer i øjeblikket feedback fra vores programmør. Sender dig en PB snarest. Jeg vil samtidig sørge for at lægge informationen ind i vores installationsguide, så andre ScanNet butikker slipper for at spørge om det samme.

Mvh Troels.

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Hej Christina.

Godt at høre, at det virker.

Det burde bestemt være muligt at lægge lidt ekstra luft ind mellem din købsknap og "tilføj til ønskeseddel".

Jeg afventer i øjeblikket feedback fra vores programmør. Sender dig en PB snarest. Jeg vil samtidig sørge for at lægge informationen ind i vores installationsguide, så andre ScanNet butikker slipper for at spørge om det samme.

Mvh Troels.

Super Smile

Tak for det

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Monito også tilmeldt, så kvalitetsbevidste forældre og bedsteforældre kan finde gode gaver til børn fra 0-10 år.

Må man bruge sin i forvejen eksisterende "føj til ønskeliste" knap eller skal man skrive Giftmanager på knappen?

Mvh

Karen

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)