Nu efter jeg har fåett en del mere tid, har jeg besluttet mig for at lære kinesisk. JA puha det er lidt af en hård omgang, og derfor søger jeg en rådgiver i form af en person som allerede kan kinesisk, kan både være af kinesisk afstamning eller en som jeg bare har fået lyst til at lære det.
Jeg vil meget gerne høre fra alle som har erfaring med bøger, podcast eller lign. os. Det kunne være fedt at høre fra andre.
Da jeg selv for 6 år siden startede med at lære mandarin brugte jeg Pimsluer Mandarin Chinese http://www.pimsleurmandarin.net/ Det er absolut den allerbedste start du kan få inden du melder dig ind på nogen sprogskole. Kan varmt anbefales.
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Det er meget vigtigt for dig at lære noget basic skriftligt sideløbende da det er meget vigtigt for din forståelse af sproget. Der er mange ord der udtales ens, men har flere forskellige tegn, og omvendt. Og så er det også bare med at komme afsted til Kina når du engang har opbygget et lille ordforåd for at prøve det lidt af i praksis:)
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.