Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesisk for begyndere. Hjælp

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Nu efter jeg har fåett en del mere tid, har jeg besluttet mig for at lære kinesisk. JA puha det er lidt af en hård omgang, og derfor søger jeg en rådgiver i form af en person som allerede kan kinesisk, kan både være af kinesisk afstamning eller en som jeg bare har fået lyst til at lære det.

Jeg vil meget gerne høre fra alle som har erfaring med bøger, podcast eller lign. os. Det kunne være fedt at høre fra andre.

Hav en god aften 

MVh

Christopher

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:27

Jeg følger lige med her :-)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 21:43

@Daniel Borup

Fornuftigt ;)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:10

Ja det lyder da som en fornuftigt fortagende...

Er det for at være på forkant med kinesernes overtagelse af verdensherredømmet? Stick out tongue

Mvh Mathias

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:23

Tror Mathias har ret det er nok slet ikke nogen dårlig ide at lære lidt kinesisk, hvis ser på deres fremmarch :)

Lagersalg - opkøb af restpartier samt afholdelse af lagersalg på Sjælland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:00

Da jeg selv for 6 år siden startede med at lære mandarin brugte jeg Pimsluer Mandarin Chinese http://www.pimsleurmandarin.net/  Det er absolut den allerbedste start du kan få inden du melder dig ind på nogen sprogskole. Kan varmt anbefales. 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:52

@Magnus,

Hvor lang tid har du brugt på at lære - og hvor dygtig er du blevet af det? Altså kan man se lyset i enden af tunnelen eller? :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 21:21

Hej alle

tak for svarene.

Det er for mig os svært om jeg skal fra start af gå igang med at lære de kinesiske tegn. Altså at kunne formulere mig på skrift såvel som på tale.

mvh

Christopher

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 05:21

Det er meget vigtigt for dig at lære noget basic skriftligt sideløbende da det er meget vigtigt for din forståelse af sproget. Der er mange ord der udtales ens, men har flere forskellige tegn, og omvendt. Og så er det også bare med at komme afsted til Kina når du engang har opbygget et lille ordforåd for at prøve det lidt af i praksis:)

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)