Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæsteblogger?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folken!

Som nogle af jer måske ved er jeg i gang med at opstarte PunktA.dk.

I den forbindelse søger jeg en håndfuld gæstebloggere der har lyst til at skrive et indlæg om hvordan livet er som iværksætter.

Det eneste krav er at det er en iværksætter historie med fokus på den personlige oplevelse med det at være iværksætter!

Oftest er iværksættere utroligt passioneret omkring deres idé eller projekt og det er denne passion jeg godt kunne tænke mig at få frem.

Så har du lyst til at lave et gæsteindlæg på siden vil jeg rigtig gerne høre fra dig!

Du kan kontakte mig via PM eller info@punkta.dk.

Eller du kan læse mere om konceptet og idéen her.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 16:50

Så er de første par aftaler om gæsteindlæg kommet ind. Er der andre der har lyst? :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:00

Hej Thomas

Når jeg får tid vil jeg da godt skrive om mig og min iværksætter histiore..

Har desværre ikke tid lige nu, men når jeg får tid kan jeg da godt sætte mig ned og skrive et par ord :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 17:03

Hej Emil

Det lyder godt, du skal være hjertelig velkommen :)

Smid mig en PM eller gå ind på siden og opret en bruger når du er klar.

Mvh Thomas

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:09

Jamen det vil jeg da gøre :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 20:18

Ville da egentlig være rart at høre hvad i syntes om siden? :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51

Thomas Holst Frederiksen:

Ville da egentlig være rart at høre hvad i syntes om siden?

Det her er min rå og ærlige mening! Der er intet personligt bag den, og du skal se den som konstruktiv...

Men de indlæg, som pt er på siden, mangler ganske enkelt noget værdi. Det er fint nok, hvis siden skal bruges som linkbuilding blog, men du score altså ingen læsere på den konto...

Vil du have læsere, så skal du være MEGET mere hård angående indlæggenes indhold, og kræve at disse bidrager med enten debat eller viden værdi til din blog... Ellers dør dit koncept desværre!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 22:57

Fashion-Seller:

Ville da egentlig være rart at høre hvad i syntes om siden?

Det her er min rå og ærlige mening! Der er intet personligt bag den, og du skal se den som konstruktiv...

Men de indlæg, som pt er på siden, mangler ganske enkelt noget værdi. Det er fint nok, hvis siden skal bruges som linkbuilding blog, men du score altså ingen læsere på den konto...

Vil du have læsere, så skal du være MEGET mere hård angående indlæggenes indhold, og kræve at disse bidrager med enten debat eller viden værdi til din blog... Ellers dør dit koncept desværre!

Jeg sætter pris på både rå og ærlige meninger! Kom bare med flere af dem :)

Jeg er fuldstændig enig i det du skriver og det er egentlig også baggrunden for at jeg i første omgang har lavet denne tråd! Jeg er nemlig præcis ude efter en håndfuld seriøse iværksættere der netop IKKE udelukkende vil bruge siden som LinkJuice...

For at sidens koncept skinner igennem skal jeg have nogle sjove, spændende iværksætteres historier på siden fra begyndelsen. Og det er dem jeg eftersøger nu!

Mht. højere krav til kvaliteten af indholdet har du også ret, det er hermed skrevet bag øret :)

Var det ikke noget for dig at skrive et indlæg?  Jeg er sikker på at der er mange der gerne vil læse din historie :)

Du skal være hjertelig velkommet på PunktA.dk!

Mvh Thomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35

Jeg sætter pris på både rå og ærlige meninger! Kom bare med flere af dem :)

Super det er jo også kun ment, så du kan forbedre siden ;D

Var det ikke noget for dig at skrive et indlæg?  Jeg er sikker på at der er mange der gerne vil læse din historie :)

Kunne da godt være, at jeg skulle skrive et indlæg, men så skal fokus fjernes fra det der lidt gosip agtige, og over til en problemstilling... Der er ik rigtig nogen, som kan bruge mine valg i f.eks 2000 til noget som helst... Måske som hygge læsning, men ik konstruktivt, da verden er en helt anden idag...
Har aldrig selv været den store gosip læser. Jeg er sku lidt ligeglad med, hvorfor Amalie har lyseblå nederdel på eller hvorfor Britney Spears har ondt i maven Smile
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 08:51

Det har aldrig været meningen at fokus skulle være "gossip" eller andet nogen i den dur, for jeg er også ligeglad med om Britney har ond i maven ;)

Jeg tror probemstillingen er at jeg skal kommunikere konceptet bedre ud så vi undgår misforståelser og vi kan få nogle spændende kvalitets indlæg.

Jeg vil sætte stor pris på et indlæg fra dig.

En problemstilling kan f.eks. være hvordan man har klaret den personlige udvikling man skal igennem som iværksætter. Eller hvordan kombinerer man familieliv med iværksætterliv?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)