Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har gnisten - mangler idéen!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar - men ja, du har ret. Behøves ikke være en ny idé.

Min idé, som jeg er ved at udvikle, om der er mulighed for den, er også et koncept som allerede eksistere, bare i et større omfang. Altså bedre - efter min mening!

God weekend!

VH
Neupart

Tilmeldt 17. Aug 11
Skrevet kl. 08:24

Det er bare hvordan man lige skal udnytte muligheden - skabe et brand, saa folk vaelger dit produkt/din ydelse frem for markedslederen.

Er dog kommet paa en idé; tage et produkt der allerede er paa hylderne men markedsfoere det til en anden maalgruppe end den primaere! Men jeg er loebet ind i et problem: LEVERANDOER.

Findes der en portal / hjemmeside hvor man kan slaa producenter op efter branche? (Kender Alibaba, men det virker efter min overbevisning til at man nemt kan blive snydt).

VH

Fra København
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 18
Fra  BizBuilder Skrevet kl. 14:17

Hej,

Jeg søger en dedikeret partner til en projekt, som er klar til lancering og hvor Tyskland i den grad er et interessant marked.

Grunden til at jeg ønsker at finde en partner er ganske enkelt at krisen kræver fokus og jeg har desværre rodet mig ud i lidt for meget..

Du er velkommen til at skrive til mig på mail mt@scandicom.eu 

VH Mikael.

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:28

Start et B2B index

Det kunne vi alle godt bruge!

fx. b2b.com .dk .nu eller noget.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:34

Hej

Jeg er selv en del af et multi-level-marketings firma hvor man er chef i sin ejen forretning og selv styre sin løn.

Hvis du vil høre mere om det så skriv til mig på mail ronnivejsgaard@gmail.com

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 16:47

Jeg vil generelt anbefale, at hvis du søger viden og inspiration om forskellige brancher, så læs de startguider der er gratis til rådighed for iværksættere. Derigennem får du et indblik i, hvad der kræves og hvilke overvejelser, du bør gøre dig forinden. Det giver både lidt branche-kendskab og får dig til at overveje branchens mindset.
Når du nu overvejer webshop-området, så prøv eksempelvis at starte her... 

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Tilmeldt 17. Aug 11
Skrevet kl. 13:08

# Lasse Andersen: B2B Index?
Noget du kan beskrive naermere hvad du mener? :-)
Kender begge begreber, men lidt uddybelse?

# Jonathan Loew:
Tak for det - jeg har laest hele afsnittet omkring "start virksomhed" paa startvaekst.dk, og netop nu er jeg ogsaa blevet faerdig med "webshop".

Er lidt inde i branchen, da det er en del af min hobby. Men har du et forslag til hvordan man kan faa bedre branche indsigt?

VH

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 15:36

Det kommer lidt an på, hvad du mener med bedre branche-indsigt. Hvilke ting er du konkret på jagt efter eller i tvivl om? Jeg vil foreslå dig at få skrevet ned hvilke områder, du føler dig henholdsvis stærk og svag indenfor. Skal du f.eks. bruge sparring om markedsføring, kan du besøge denne side. Men det afhænger helt af dit behov!

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Tilmeldt 17. Aug 11
Skrevet kl. 15:52

Tak for dit svar!

Men ja - kan jeg godt se. Maa lige taenke lidt mere over det hele :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)