Ved nogen her om der er et ubegrænset antal Adwords kuponer med Google Engage? Jeg har fået tildelt 20 til at starte med, inklusiv et link til anskaffelse af flere, når de første 20 er brugt. Men jeg kan ikke finde noget om hvor mange flere jeg kan få og om den næste bunke kuponer også er gratis? |
Google Engage - andre der er med?
- 1
Google er så aggressive med kuponer for tiden, at jeg ikke forventer nogle barrierer. Hvorfor skulle de ikke have lyst til at give dig flere, når snart ethvert hostingfirma får kuponer til alle kunder? |
Jeg tror bestemt ikke du behøver at være bange for at løbe tør. Men det er selvfølgelig umuligt at vide på nuværende tidspunkt - det kan jo tænkes, at de laver en individuel vurdering af hvordan det gik med de sidste 20, inden de uddeler de næste 20. Har du set at Google uddeler præmier til dem, der opnår et hvis antal aktiverede kampagner inden de næste 4 uger? Jeg har dog oplevet det problem, at Google ikke ser ud til at registrere de kuponer jeg har aktiveret. Har nogen af jer oplevet noget lignende? De bliver simpelthen ikke flyttet ned i den nederste liste. |
Hvis du lader være med at skrive en note i kommentarfeltet, så kan du markere den som tildelt. Hvis du skriver en note, så dør "Gem" knappen (det er i hvert fald sådan min Firefox 5 opfører sig). Mvh Troels. |
ja, samme problem her. Google flytter de brugte kuponer til "Uddelte, men ikke indløste kuponer" - men de burde jo flyttes til den nederste "Uddelte og indløste kuponer", når brugt. Men det kommer vel på et tidspunkt:) |

Hej Frank, du må gerne sende en værdikupon til os, se os på www.eneret.dk der' finder du vores kontaktinfo. Hvad tager du for at sætte kontoen korrekt op ? Mogens Ludvigsen, LudvigsenPatent |