Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af se shopløsning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino.
Jeg skal til at starte en webshop, der sælger iPad 2 cover og udstyr. Der skal være betalingsmodul og bare et smart standard design.
Nogen der vil anbefale mig en webshop udbyder?

På forhånd tak

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:04

Kan anbefale dig at søge lidt rundt her på Amino, da emnet ofte er oppe til debat :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:46

Prøv shopify hvis det skal være hosted, ellers magento eller oscommerce hvis det skal være open source.

Inkasso- inkasso

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06

Jeg har kun brugt prestashop, men Magento skulle vidst være "the sh*t" som i at det vidst skulle være rigtig godt. 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:21

Jeg bruger Prestashop. Lidt for mange fejl i selve shoppen, fejl i templates, dårlig dokumentation og begrænset hjælp at hente i fora. Jeg vil anbefale Magento.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:24

Hvis man ved bare en smule, virkelig en smule så er prestashop meget godt! Godt BO og man kan få hjælp hvis man vil.

JEg ved virkelig ikke meget og jeg har fået rettet alt jeg har haft gjort forkert f.eks.

Derimod tror jeg magento er god til en "nybegynder" men også de mere øvede og professionelle shops.

Så vil foreslå dig at kigge nærmere på Prestashop og Magento.

VH

Richard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:32

Vil ikke anbefale magento til nybegyndere. Det kræver altså en smule teknisk indsigt, hvis man vil lave det selv. :)

Der er prestashop nok lidt nemmere at gå til.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:00

Jeg er enig I at Magento ikke er til nybegyndere. Den nødvendige investering i konsulent-timer og tillægs-moduler er lidt større end ved Prestashop. Ja Prestashop er forholdsvis nemt at gå til. Men det er f.eks. problematisk at import / export faciliteterne for varer+ordrer er primitive og fejlbehæftede. Der findes ingen integration til økonomisystemer f.eks. Microsoft Nav og C5.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 15:22

hvad med f.eks dandomain eller scannet, er det ikke noget der kan anbefales?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:41

AndersV3:
Hej amino.
Jeg skal til at starte en webshop, der sælger iPad 2 cover og udstyr. Der skal være betalingsmodul og bare et smart standard design.
Nogen der vil anbefale mig en webshop udbyder?

På forhånd tak

Vi kan lave en køreklar Magento webshop til dig til 9.995,-. Vi har allerede leveret mere end 30 (mange af dem til andre Aminoer).

Se evt. mere her: http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)