Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne I tænke jer at få ca. 50 timers gratis kontorhjælp / praktisk hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Amager
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
I givet fald er det med opstart snarest og med udløb 16. september.
 
Jeg er en voksen mand med bred erfaring fra erhvervslivet, herunder hos Hempel, Kodak, Avis og Securitas. Og har erfaringer som selvstændig erhvervsdrivende med mine egne kurser indenfor kommunikation og relationer.
 
Jeg har været sygemeldt med stress og skal nu efter aftale med Jobcentret roligt igang igen, med ca. 3 timers ulønnede opgaver pr. dag.
 
Mine særlige kompetencer er, at jeg er meget systematisk, grundig, hjælpsom, meget kvalitetsbevist og tænker også meget utraditionelt. Jeg kan godt lide at skabe orden og overblik og har et stærkt service-gen.
 
Jeg ser frem til at høre fra jer, evt. på 2622 8440.
 
Med venlig hilsen
 
Jonathan Weidinger
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da som et godt tilbud, men skriv lige hvor i landet du befinder dig og hvor langt du kan/vil køre.

Wink

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Jeg har før haft en del praktikanter (ved ikke om det ord passer lige til din situation men det er nu det vi har kaldt dem) hos mig som vi har hjulpet igang igen, så hvis du kan fortælle lidt om hvilke typer opgaver du kunne tænke dig at beskæftige dig med så skal jeg gerne se om jeg kan finde pladsen og opgaverne til at have dig sidende en månedstid :-)

Skriv gerne på mikkel@mikjaer.com hvis ikke du vil snakke offentligt :-)

Fra Amager
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - Jeg bor på Amager og det skal være i Storkøbenhavn

Fra Amager
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel

Jeg forestiller mig forefaldende kontoropgaver. Korrekturlæsning / redigering. Generelle opgaver i Excel, Word, PowerPoint.

Lettere håndværksmæssige opgaver.

Hvis I spørger mig om noget konkret, f.eks. på mail, så vil det nok være rimelig let for mig at svare på om det er noget jeg kan tage hånd om.

Min mailadr. er: jonathan.weidinger@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)