Danske |
T.Iversen:Danske
Så kan du nok forvente at få en privat besked fra mig på et tidspunkt, når jeg har fået lavet en demo video.
Danske |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Så kan du nok forvente at få en privat besked fra mig på et tidspunkt, når jeg har fået lavet en demo video. |
Lyder super Kim, den vil jeg glæde mig til at se |
Hej T.Iversen, Er lidt mere erfaren end hvad jeg kan se på læringsvideoerne på nemprogrammering.dk. Om siden, syntes jeg at du skal have bedre struktur over dine videoer. De er for ik og sige total uoverskuelige som f.eks http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/PHP/T13PHP.php hvor titlen er "Include funktionen / template(skabelon) i php". |
Hejsa jeg kom i tanke om et site jeg brugte engang, måske du kan finde noget interessant til den engelske side når den kommer igang. http://www.demodemo.com/hostingtutorials.html Best regards |
Hej Azzyh
Tak for dit indlæg!
Ja, kunne forestille mig du var meget erfaren - Videoerne på siden er med vilje også på et meget simpelt og lavt niveau, da de besøgende typisk er helt grønne på PHP området...
Af samme grund nævner jeg ikke include_once, require og require_once osv. osv, da det simpelthen vil tage for lang tid at forklare og måske være lidt "overkill" i forhold til en begynder...
Med det sagt, så er det også derfor jeg nu udbyder opgaven at lave nogle videoer til siden, netop så vi kan få dækket noget af de områder jeg ikke har været omkring ( OG DER ER MANGE ENDNU!!
![]() Jeg vil selfølgelig se om jeg ikke kan gøre video titlen mere klar så det ikke kan forveksles med andet
![]() Med hensyn til doctype fejlen, så er det en ærlig fejl...Det sker jo engang imellem...
Hvis du er interesseret i opgaven kan du evt. give et bud på den udner "freelance"
![]() Mvh
Thomas |
Hey :)
Mvh |
Jeg kunne godt være interesseret i at lave en kort serie omkring Joomla! CMS, hvis det har interesse. Du kan blot smide mig en mail når du evt. har brug for det, så kan vi lige tale om det. Jeg er på mv@signifly.com. |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Hej alle sammen! Tusind tak for alle jeres henvendelser og ikke mindst bud! Opgaven er idag gået til Kim Vinberg, som tilbød at lave nogle PHP og MySQL videoer... Jeg vil dog gemme alle jeres henvendelser, da jeg sikkert, om forhåbentlig ikke alt for lang tid, får skrabet lidt flere økonomiske midler sammen til nye videoer! MichaelValentin - Du får lige en PM Igen tak alle! - Glæder mig til at sætte flere opgaver i udbud! Fortsat god weekend... |