Hej kære Amino’er Som nogle af jer ved, er jeg pt. I gang med at skrive et par bøger. Den ene som jeg er godt i gang med – og snart færdig med. Handler om svære graviditeter, moderskabet, kvindestyrke m.m. Og i den forbindelse var mit ønske/plan at få kontakt til nogle forskellige kvinder der kender til disse ting, både kendte og ukendte kvinder. De ”ukendte” kvinder har været ganske lette at få fat på igennem diverse forums m.m. Men så er jeg kommet til det punkt hvor der er et par ”kendte” kvinder som jeg godt kunne tænke mig at få kontakt til – og høre om de kunne være interesseret i at være med i min bog. Men hvordan gør man så lige det? Altså tager kontakten til dem… Nogle af de kvinder som jeg mener, er interessante og som jeg godt kunne tænke mig at få kontakt til, er blandt andet Pernille Aalund og Lina Rafn. Jeg har nu siddet og søgte google tyndt for at finde ud af hvordan jeg lige skulle tage kontakt til dem.. Indtil videre har jeg ikke lige fundet et sted med en direkte kontakt e-mail/adresse/telefonnummer på nogen af dem.. Så hvad gør man så? Går igennem pladestudiet? Booking sites? Eller hvad gør man lige? For vil jo gerne gøre det på den rette måde, uden at skulle føle mig som den vilde stalker :D'
/C |
Det ville i dit tilfælde nok være mest fornuftigt at gå igennem de "officielle" kilder, som en manager, en forlægger osv. Det er nok ikke en god ide at forsøge at ringe til deres private numre, eller opsøge dem på deres bopæl.