Leasing på Papegøjeplader, kan depositum betales via mit enkeltmandsfirma?
Tilmeldt 24. Jul 11
Hej Aminoer
Jeg har et lille enkelmandsfirma som jeg kører ved siden af mit normale 37timers arbejde.
havde en gammel Transporter som så stille har valgt at lægge sig til at dø...
Har undersøgt lidt om leasing på papegøjeplader og de fordele der medfølger.
Men ingen steder har jeg kunne se om jeg kan betale leasingen, samt depositum på bilen igennem firmaet?
Kunne være rart at jeg kunne betale direkte igennem firmaet så jeg slap for at betale skat af de indtjente penge.
Håber i kan hjælpe, På forhånd tak
MVH
Jacob Vestervang
|
Tilmeldt 24. Jul 11
Nu skal i ikke tale i munden på hinanden!
Første svar får en klapsalve... andet svar en krammer!
Kom frisk! 
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-08-2011 kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jamen det kan du sagtens.........går ud fra, at du tænker på engangsydelsen samt løbende
leasingydelser.
MvH
Peter
|
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Så skal der vel betales skat af fri bil, fordi det reelt er firmaet der står som bruger, og ikke en privat person ?
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-08-2011 kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Ja...det har du ret i.........så der skal da regnes lidt på, om det kan svare sig.
MvH
Peter
|
Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Du kan splitlease her det er nok det mest optimale :) inden på siden kan du også læse mere om splitleasing
|
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Tilmeldt 24. Jul 11
Mange tak for jeres indlæg.. kan se det er et større regnestykke som ikke ligefrem ligger til Højrebenet!
I er velkommen til at hive fat i mig hvis jeg kan hjælpe jer med rådgivning inden for mit fagområde.
Er Tømrer og vil med glæde give nogle stald-tips fra mig hvis i har problemer eller spørgsmål til Byggebranchen.
VH Jacob Vestervang
|