Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt intiativ god eller dårlig ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Zadeh
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg er kommet på en ny ide til hvordan vi kunne skaffe flere kunder til min fars butik, og vil gerne hører jeres mening. Der er snakke om et pizzeria i århus, som min far ejer, startede og har haft i snart 20 år, altså er det et af de som folk kender godt. Men vi syntes det kunne være sjovt, at komme med nogle nye muligheder for at skaffe nye kunder, så... vi ville tilbyde vores nuværende kunder at modtage en flyer med et referance nummer. Derpå skulle der så være tre kuponer som de kunne dele ud til deres bekendte, når de så kommer med kuponerne får de noget rabat på deres første køb, og når så de 3 kuponer er indløst vil den kunde der gav dem få en gratis stor pizza, som tak for hjælpen alle får noget ud af det og vi får ny kunder.. hvad synes i? :)

Fra Zadeh
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:45

desuden, vil jeg lige notere at der er styr på at man kan holde styr på hvem der har hvilke numre osv, således at det kan lade sig gøre i praksis.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:09

Hej Marcel

Det er en fin ide. Jeg har haft succes med en lignende metode. Dog B2B og med et helt andet produkt. Jeg skal ikke kunne sige om det vil fungere med fast food, men det koster jo forsvindende lidt at teste af, så kom bare i sving.

God vind. :-)

Lasse

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:17

God idé..

Du skal bare være bevidst om at hvis 4 drenge så vil købe en pizza hver, så køber tre af dem en (med rabat) og den sidste en gratis. Det er måske lidt meget at tabe. Men du får selvfølgelig et salg på 3 pizzaer ;)

Ville uanset hvad nok lige regne lidt på det.. så i ikke lider noget større tab.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Under alle omstændigheder er det initiativet og lysten til at udforske der kan drive jer mod endnu mere succes.
Held og lykke med projektet. 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)