På initiativ af Michael Højgård og Susan Vestergaard var vi 4, der mødtes tirsdag d. 16/8 til et morgen-kaffe-hygge-møde på Baresso i København - 100 m fra Gammel Torv. Vi mødtes for at se, om der var baggrund for denne slags møder.
DET er der!
Det var rart at kunne snakke om iværksætter-emner face to face og få respons med det samme.
Vi havde ingen dagsorden - det kan man altid organisere - men alligevel nåede vi at drøfte mange områder. Susan berettede bl.a. om hvordan hun med held har markedsført sit firma med en Facebook-side. Vi diskuterede selvfølgelig hjemmesider og CMS, men nåede ikke ned på det helt fag-tekniske med fx PHP og MySQL. Vi talte også om behovet for en sparrings-partner og mange andre emner.
Tidspunktet - kl. 9 - var faktisk godt, for selv om det er tidligt, er det med til at folk ud af sengen og igang.
Vi regner med, at der kommer flere møder, og vil selvfølgelig vil vi annoncere næste møde bl.a. under Events her på amino.
Tak for det fine referat ... og tak for hyggelig deltagelse til morgenkaffen på Baresso.
Jeg har allerede skrevet en længere smøre på den anden tråd, så jeg vil her bare sige, at der kommer flere af den slags IRL-netværksmøder ... det var helt klart en ommer! :o)
Yes , fint med et referat, så andre kan se der ikke bare bliver drukket kaffe ;) Og hyggeligt at møde jer begge plus Eva...glæder mig til næste møde :)
Tror desværre et morgen møde kl. 9 passer mig dårligt, men ellers ville jeg gerne møde op til sådanne ting, da det kan skabe go' værdi for alle :)
Hej Allan
Der er jo ikke noget til hinder for at man tager IRL-netværksmøderne sammen med en omgang frokost eller eftermiddagskaffe ind imellem ... det er helt op til hvad der er stemning for :o)
Super god idé! Netop derfor har vi arrangeret AminoTastic igen i år
Udover en masse spændende indlæg, møder I en masse af jeres iværksætter-kollegaer fra Amino!
Jeg håber at I kommer
Hej Henriette
Allerførst så glæder jeg mig rigtig, rigtig meget til den 10. september :o) ... har forlængst meldt mig.
Nu er AminoTastic jo desværre kun en gang om året, og jeg tror der er behov for at kunne ses oftere og bare så'en droppe ind, den dag man har tid og hvor det lige passer ind i kalenderen. Derudover tror jeg måske også at en café giver lidt bedre mulighed for at få snakket lidt mere i dybden end det store netværksmøde, hvor man skal koncentrere sig om spændende indlæg og få hilst på så mange som muligt.
Så en kombi-løsning er en ren win-win-situation :o)
Super initiativ! Håber virkeligt i holder en til, jeg vil hjertens gerne med :-)
Selvom jeg ikke drikker kaffe, men så vidt jeg husker servere en god smoothie.
Jeg kan ihvertfald tale med om hjemmesider og CMS, da det er det jeg har levet af de sidste 15 år. Dog er jeg ikke stærk i hverken PHP eller MySQL, men tilgengæld er jeg 100-meter mester i ASP.Net og MS SQL.
Hvis nogen inden for en overskuelig radius fra Brovst skulle få lyst til at holde et møde, så er jeg ikke uinteresseret, men jeg får nok ikke lige stablet et møde på benene selv.
Skulle en initiativtager vise sig, så skriv endelig en privat besked eller direkte til mig på toLucky AT ofir DOT dk
Super initiativ! Håber virkeligt i holder en til, jeg vil hjertens gerne med :-)
Selvom jeg ikke drikker kaffe, men så vidt jeg husker servere en god smoothie.
Jeg kan ihvertfald tale med om hjemmesider og CMS, da det er det jeg har levet af de sidste 15 år. Dog er jeg ikke stærk i hverken PHP eller MySQL, men tilgengæld er jeg 100-meter mester i ASP.Net og MS SQL.
Håber virkeligt I får stablet en til på benene.
Hej Lundsby
Dejligt at du synes om idéen :o)
Vi skal nok få stablet nogle flere IRL-netværksmøder på benene. Det er faktisk ikke så svært for når vi fx holder det på en Baresso, så er der ikke lokaler som skal bookes, fortæring som skal bestilles osv. Det er bare at dukke op :o)
I dag vil jeg sætte det næste møde op i IRL-netværksgruppen under Events, men jeg giver også lige et praj her og på en anden tråd, hvor det kører.