Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virkelig UCENSURERET kritik søges til hjemmeside :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Så er de sidste brikker ved at være på plads på min nye blog :).

Det har godt nok taget sin tid.

Nu søger jeg en masse UCENSURERET kritik, således jeg kan optimere endnu mere til mine kommende brugere.

Hvad er godt, hvad er skidt, hvor er designet grimt, og er der fejl ?

I bedes komme med alt i kan finde overhovedet :).

Håber virkelig i kan komme med noget konstruktivt.

URL er : www.styrkosten.dk/blog

På forhånd tak !

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:32

Det med at have 3 indlæg øverst synes jeg ikke fungerer, indtil jeg fattede det troede jeg det var adsense. Jeg ville gøre så boksen med optimer din træning var plan med logoet, skaber mere struktur.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Det er et pænt oplæg. Fin hjemmeside.

Det, der ved første øjekast slog mig er, at der mangler nogle fotos til at live op. Og da det handler om helbred og kost, kunne du prøve at skaffe fotos af folk, der motionerer og af lette retter.

Jeg vil foreslå en side Om os og en side, hvor man kan kontakte dig/jer.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 20:40

Først vil jeg få styr på indholdt, fjern; "bla bla"; "Lorem ipsum" etc...

Generelt synes jeg designet er en lille smule kedeligt, måske det hjælper når der kommer mere indhold, og de tomme områder/bokse bliver fyldt ud... prøv med lidt billeder og andet eye candy...

voke

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 20:49

Hej Alle.

Tak for jeres kommentarer !

Jeg har lidt spørgsmål til jer hver :) :

Martin -> Mener du jeg skal gøre mere opmærksom på de 3 artikler i toppen ? Således andre ikke tror det er reklame. Jeg kan godt se din pointe med boksen. Jeg må lige i tænkeboksen om jeg kan få det til at lade sig gøre :)

Poul Madsen ->Jeg takker for dine ord. Du har da noget så ret. Min forside er virkelig kedelig når der ikke er billeder. Som der f.eks. er på kategorien kost.
Har da helt klart klart om os, og kontakt. Super feedback !

Daniel -> Du har ret, der er meget prøvetekst lige pt. Du har 100% ret som Poul. Det er super, det vil jeg kigge meget mere på :)

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 21:06

Next.man:
Du har ret, der er meget prøvetekst lige pt.

Content is king ;)... og når det på plads får du måske mere konstruktiv kritik...

voke

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:21

Du kan med fordel rykke teksten i dine venstre stillede divs en anelse ned, den flugter næsten med toppen af grafikken.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:33

Hep! Nu indbyd du selv til ucensureret kritik, så det skal du få råt og usødet.

Grundlæggende er sitet grimt og virker uprofessionelt.

De to faktorer der er de værste syndere er afstande imellem elementer og skrifttyper.

Når en tekst eller en linie går tæt op af hinanden kommer det til at se glemt ud. Når de afstande der er imellem de forskellige elementer er vidt forskellige kommer det til at se uharmonisk ud.

Når du bruger så mange forskellige skrifttyper og farver, kommer det til at se rodet.

Det er vigtigt at en font er nem at læse og står skrapt, ellers kommer det til at se uskrapt ud.

Overvej også det uheldige i at navnet kan læses, stryk osten, hvilket nok er noget helt andet.

Grundlæggende er det et amatør-agtigt resultat, men måske med rigtigt rigtigt meget fin-pudsning, kunne det gå hen at blive et hæderligt site.

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 21:46

Lundsby:

Hep! Nu indbyd du selv til ucensureret kritik, så det skal du få råt og usødet.

Grundlæggende er sitet grimt og virker uprofessionelt.

De to faktorer der er de værste syndere er afstande imellem elementer og skrifttyper.

Når en tekst eller en linie går tæt op af hinanden kommer det til at se glemt ud. Når de afstande der er imellem de forskellige elementer er vidt forskellige kommer det til at se uharmonisk ud.

Når du bruger så mange forskellige skrifttyper og farver, kommer det til at se rodet.

Det er vigtigt at en font er nem at læse og står skrapt, ellers kommer det til at se uskrapt ud.

Overvej også det uheldige i at navnet kan læses, stryk osten, hvilket nok er noget helt andet.

Grundlæggende er det et amatør-agtigt resultat, men måske med rigtigt rigtigt meget fin-pudsning, kunne det gå hen at blive et hæderligt site.

Hej Lundsby !

Tusind tak for dit indlæg ! Jeg kan se dine pointer og vil tage det til efterretning :)

Bare så min lille hjerne er med :

- Skrifttyperne skal være ens, og nemmere at læse

- Mere afstand eller anderledes måde at smide tekst i bokse.

Kunne godt tænke mig at hører til 2 puntker :

- Du skriver amatør-agtigt, hvilket jeg selvfølgelig ikke kan acceptere min side opfattes som :). Er det udelukkende pga. ovenstående eller er der andre punkter du tænker på ?

- Det med navnet har jeg tænkt over. Men navnet passer rigtig godt til mit produkt (som ikke er oppe på siden endnu). Hra du nogle idéer til at ændre logoet, og stadig kunne beholde navnet ? Prøvede jo med 2 forskellige farver :)

Du skal stadig bare svare råt og usødt. Bedre at få hug her, end når siden lanceres :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:34

Jep, og brug samme afstande f.eks. 7 px. imellem ramme og tekst altid.

Amatør-agtigt henviser primært til de visuelle rammer, der mangler selvfølgeligt også indhold men det ved du jo nok selv. Men det er svært at kritiserer noget der ikke er der.

I dine sko ville jeg ikke accepterer at navnet kan misforståes på den måde, selvom du farver logoet. Så står det i browser-baren direkte til at misforstå. Hvis du har fantasi til at finde noget bedre, ville jeg helt klart gøre det.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)