Hej, Vi skal til at lancere et online system der skal have bruger betaling. Mål er 5.000 betalende brugere inden for 6 måneder. Vi har talt med payex.dk. De siger det er for lidt brugere til at have kreditkort som betalings mulighed. Payex anbefalede os derfor kun at have en paypal portal gennem dem. Vi har lige læst her på amino omkring andre brugere der har webshops hvor de har betalingsportaler der kun omkring 1000kr / år. Hvordan og hvilke mer' omkostninger er der? Hvordan skal vi gribe det an? Tal vi har: 5.000 betalinger/md. af 30kr. Vil gerne have Visa, Visa electron, mastercard og paypal. Har læst noget på PBS side omkring man selv kan programmere et betalingsmodul. Vi er i stand til at programmere alt selv, så hvis dette kan spare penge gør vi det. Smid en kommentar, vi søger alt information og erfaringer omkring betalingsportal. Mvh. Juri |
Hej min ven.
Nu har jeg virkelig været igennem mange søgninger mv. for samme muligheder og på samme beløbs.
Du skal lave en kankule for at finde prisen der er bedst i længden.
Men der er mange gode BILLIGE bud i starten, indtil i når betalinger nok (hvor NETS er billigst).
Mit valg kommer til at falde på http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp
Der er gentagende betalinger - functionen og med euroline 0 i oprettelse ved dem (indløser).
Dog skal man have buniess produktet til functionen med abb:)