Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsportal til internationale kort, hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi skal til at lancere et online system der skal have bruger betaling. Mål er 5.000 betalende brugere inden for 6 måneder.

Vi har talt med payex.dk. De siger det er for lidt brugere til at have kreditkort som betalings mulighed.

Payex anbefalede os derfor kun at have en paypal portal gennem dem.

Vi har lige læst her på amino omkring andre brugere der har webshops hvor de har betalingsportaler der kun omkring 1000kr / år. Hvordan og hvilke mer' omkostninger er der?

Hvordan skal vi gribe det an?

Tal vi har:

5.000 betalinger/md. af 30kr.

Vil gerne have Visa, Visa electron, mastercard og paypal.

Har læst noget på PBS side omkring man selv kan programmere et betalingsmodul. Vi er i stand til at programmere alt selv, så hvis dette kan spare penge gør vi det.

Smid en kommentar, vi søger alt information og erfaringer omkring betalingsportal.

Mvh.

Juri

Med venlig hilsen

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:08

Hej min ven.

Nu har jeg virkelig været igennem mange søgninger mv. for samme muligheder og på samme beløbs.

Du skal lave en kankule for at finde prisen der er bedst i længden.

Men der er mange gode BILLIGE bud i starten, indtil i når betalinger nok (hvor NETS er billigst).

Mit valg kommer til at falde på http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

Der er gentagende betalinger - functionen og med euroline 0 i oprettelse ved dem (indløser).

Dog skal man have buniess produktet til functionen med abb:)

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 19:26

Hej:) 

Tusind tak for dit input!

Hvilket modul skal vi bruge? Hvilket bruger du? 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 19:39

Med venlig hilsen

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:52

Så lidt :).

Du skal også have det store. Altså Pro, hvis du vil have et abb kørende som selv trækker på dankortet.

Jeg er ikke startet med det endnu, da jeg vil gøre det gratis det første halve år, har bare undersøgt markedet.

Jeg går ud fra, du kan importere betalingerne direkte til dit regnskabsprogram (ellers bør de godt nok lave det i nær fremtid!)

Kender ikke economic på den del. Men det lyder lidt som du tænker lidt anderledes. Economic betaler du med dankortet hver gang (som jeg forstår) istedet for det er et abb. Så skal brugerene betale hver gang. Det giver meget administration og følge op på de betalinger :)

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 21:12

Jamen vi skal både godtage subscribe betaling hvor den trækker hver måned automatisk fra brugerens kreditkort også skal vi også have månedlig betaling dvs. enkelt betaling.

Med venlig hilsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:06

Hej Juri, 

Vores e-conomic modul finder du og kan komme igang med at teste gratis her: www.economicguiden.dk

Abonnementsbetalinger er også muligt for dig at håndtere gennem vores system, men logikken med hvornår de skal hæves og hvor meget er noget du selv styre (fx gennem vores webservice eller særskilt modul hertil). Vi beskriver integrationen til abonnementsbetalinger her: http://www.epay.dk/tilvalg-til-betalingsloesning/abonnementsbetalinger.asp 

Af særskilte løsninger/moduler til at håndtere dette kan anbefales aMember (www.amember.com)

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)