Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af Magento shop (Version 1.4.1.1 )

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har en magento shop (Version 1.4.1.1)  som skal version opdateres og så skal den kigges igennem for bug´s. Vi har lidt udfordinger i relation til epay betalingssystemet, hvor man nogle gange skal igennem checkoutet et par gange førhen systemet virker. Tilmed skal siden opdateres med et quick checkout system.

Nogle der er hardcore til den slags her på amino og som kan gøre det for en fornuftig pris?

v.h. John Larsen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:58

Hej John.

Det tror jeg godt vi kan hjælpe dig med, men jeg har lige et par spørgsmål til dig først.

Jeg ville sende dig en PM, men du har slået funktionen fra, så måske du skriver til mig i stedet?

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:06

John S. Larsen:

Hej,

Vi har en magento shop (Version 1.4.1.1)  som skal version opdateres og så skal den kigges igennem for bug´s. Vi har lidt udfordinger i relation til epay betalingssystemet, hvor man nogle gange skal igennem checkoutet et par gange førhen systemet virker. Tilmed skal siden opdateres med et quick checkout system.

Nogle der er hardcore til den slags her på amino og som kan gøre det for en fornuftig pris?

v.h. John Larsen

Hej John.

Om prisen er fornuftig vil jeg lade dig vurdere Wink, men jeg er sikker på vi kan løse opgaven for dig.

-Send gerne info/kravspec på support@powerhosting.dk så vender jeg opgaven med én af vore magentoudviklere.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)