Hvordan kan du sige, at løsningen er den bedste for alle? Hvad bygger du det på? Din egen holdning eller erfaringer fra andre sites med lignende problemstillinger? Alt jeg har skrevet i denne tråd, og alle de problemstillinger, som jeg har forelagt, de bygger på erfaringer fra et andet forum, som indførte samme løsning for at løse lignende problemer! Så er mit spørgsmål, om Amino vil risikere det samme, eller om man vil prøve at løse problemerne på en måde, og prøve at skaffe nye +medlemmer på en anden måde. For at blande disse to sammen, er nok ik det smarteste, hvis du spørger mig. Nu vil jeg lige blive færdigt med noget andet, og så får Martin en PB med forslag til, hvordan Amino kan få flere +medlemmer, samt et link til det forum, så han med egne øjne kan se risikoen... Så er det op til ham og Aminos ejere at beslutte, hvordan man takler det hele bedst muligt |
Martin Thorborg:Hej Michael
Det her er sakset fra første indlæg i denne debat:
"Og så vil det også have den effekt, at folk der tjener gode penge på at markedsføre sig på Amino, de giver lidt igen til det vi skal drive portalen for."
Hvordan mener du jeg kan skrive det mere tydeligt?De bedste hilsner
Martin
Hej Martin,
Det var overvægten af snak om alle de brugere der skulle beskyttes, som let kunne overskygge den linje som du helt rigtigt skriver til sidst i indlægget. Vi er enige om at du skriver netop den linje, men for mig havde det virket mere troværdigt at der havde været mere fokus på netop det.
Du kan have skrevet som du gjorde af alle mulige grunde, og min kommentar var så bare et input vedr. min opfattelse af, ikke dit indhold, men din disposition, ordvalg, etc. Kort sagt din retorik i første indlæg. Jeg synes fortsat at det er et fint forslag. :-)
Bliv gratis medlem