Money is no longer real, its fake money backed by nothing. Saving counterfeit money is insanity pure stupidity.
Der er sikkert en del, som kender hans bøger om investeringer o.a. I dag har han postet ovennævnte update. Han har ikke svaret på de mange spørgsmål til hans update - der er mange som spørger til hvad man skal gøre istedet for at have en opsparing,
Hvad forstår Amino-brugerne ved citatet, og hvor validet er det mon?
Han lyder som om at han lige har tabt en masse penge, og er blevet bitter.
Men ja mange værdier er overspekuleret, og skal finde deres naturlige niveau igen.Dernæst skal vi se om vi kan opbygge en økonomisk system som tager hånd om de værste former for spekulation
Men at penge ingen værdi har, der burde han vidst selv vide bedre ;-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg er helt enig. Jeg stoler absolut ikke på det økonomiske system for tiden, især fordi vi har en stor krise de næste 10-20 år (forhåbentlig mindre). Jeg vil klart investere mine penge i egne iværksætter projekter. Her spiser inflationen dem ikke, og alle penge der går tabt går til en meget vigtig fond: Min egen uddannelse.
Men man skal selvfølgelig altid have kapital til at modstå større uforudsete ting, det er klart.
Jeg vil klart investere mine penge i egne iværksætter projekter. Her spiser inflationen dem ikke, og alle penge der går tabt går til en meget vigtig fond: Min egen uddannelse.
Men man skal selvfølgelig altid have kapital til at modstå større uforudsete ting, det er klart.
Kunne ikke have sagt det bedre selv!
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
The largest holder of U.S. debt is getting frustrated over Washington's financial situation. So Vice President Joe Biden is heading to China on a mission of reassurance on Wednesday. But Puru Saxena, who's an investment adviser in Hong Kong, says Washington's troubles are too big for its Asian partner to stop worrying about.