Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robert Kiyosaki - facebook status update

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Money is no longer real, its fake money backed by nothing. Saving counterfeit money is insanity pure stupidity.

Der er sikkert en del, som kender hans bøger om investeringer o.a. I dag har han postet ovennævnte update. Han har ikke svaret på de mange spørgsmål til hans update - der er mange som spørger til hvad man skal gøre istedet for at have en opsparing,

Hvad forstår Amino-brugerne ved citatet, og hvor validet er det mon?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:49

hmm, jeg synes han har helt ret, fordi begrebet penge har jo kun værdi fordi at man kan få noget for dem.

også tror jeg faktisk også han er nervøs for kommende hyperinflation.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:02

Han lyder som om at han lige har tabt en masse penge, og er blevet bitter.

Men ja mange værdier er overspekuleret, og skal finde deres naturlige niveau igen.Dernæst skal vi se om vi kan opbygge en økonomisk system som tager hånd om de værste former for spekulation

Men at penge ingen værdi har, der burde han vidst selv vide bedre ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 18:20

Dvs. opsparing er idiotisk nu?

Hvilke muligheder er der ellers?

Købe aktier

Købe guld/sølv

Købe ejendom (andels)

De er jo meget(!) risikofyldte 

:)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 18:26

Fyren her har da svaret:

"Saving money is a WASTE! That's why I spend mine on cars, clothes & ho's!!!"

;)

Når det er sagt, så plejer Hr. Robert jo at mene:

Jeg er helt enig. Jeg stoler absolut ikke på det økonomiske system for tiden, især fordi vi har en stor krise de næste 10-20 år (forhåbentlig mindre). Jeg vil klart investere mine penge i egne iværksætter projekter. Her spiser inflationen dem ikke, og alle penge der går tabt går til en meget vigtig fond: Min egen uddannelse.
Men man skal selvfølgelig altid have kapital til at modstå større uforudsete ting, det er klart.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:45

Lars Holdgaard:

Jeg vil klart investere mine penge i egne iværksætter projekter. Her spiser inflationen dem ikke, og alle penge der går tabt går til en meget vigtig fond: Min egen uddannelse.
Men man skal selvfølgelig altid have kapital til at modstå større uforudsete ting, det er klart.

Kunne ikke have sagt det bedre selv!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 13:56

Et andet facebook update:

A new York bank is now CHARGING customers for holding their savings. Losing money through saving money. More proof that ‘savers are losers’.

Måske er manden bare interesseret i at sælge nogle af sine produkter?

Alle banker har en eller anden form for gebyr for at man ejer en konto i banken.

Men "Savers are losers"?

Mine forældre har altid opdraget mig til at spare og have et nøjsomt forbrug, men måske skal jeg ud og forbruge...

Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 20:00

The largest holder of U.S. debt is getting frustrated over Washington's financial situation. So Vice President Joe Biden is heading to China on a mission of reassurance on Wednesday. But Puru Saxena, who's an investment adviser in Hong Kong, says Washington's troubles are too big for its Asian partner to stop worrying about.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)