Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt internationalt affiliate netværk åbnet i Danmark

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Alle annoncører hér hos Amino,

Vi har gratis sign up for nye annoncører de næste 10 dage, så skynd jer at kontakte os via websitet. ;-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:11

Jeg synes lige jeg vil bumpe tråden her med en update. Jeg har nu brugt Tradetracker i noget tid og er meget tilfreds. Det har indtil nu været en fornøjelse at arbejde med Tradetracker i forhold til lead/salg priser, kundeservice og udbetalinger, alt kører bare som det skal og som sagt er der udbetaling hver 14 dag. Så jeg vil varmt anbefale andre affiliates at tilmelde sig hvis i ikke har gjort det endnu. Her er et affiliate netværk som vi har interesse i klarer sig godt!Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52

Ser meget interresant ud! Det skal da prøves! Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:10

Jeg tilmeldte mig og havde en snak med dem, hvor jeg fik at vide at jeg ville høre fra den, det er tilbage midt i september måned, men hørte aldrig videre fra dem.

Best regards

Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:22

Har hermed noteret mig, at der er et nyt netværk jeg lige skal have prøvet af, når jeg lige finder tiden :D

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:49

Ja, prøv dem endelig, de har ikke så mange kampagner endnu, men jo mere success de får desto mere bliver der til os. I den har branche synes jeg det er vigtig at rose dem der kører et seriøst foretagende!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)