Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt internationalt affiliate netværk åbnet i Danmark

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en konto hos jer, og synes at systemet ser ufatteligt nemt ud, hvilket man ikke kan sige om tradedoubler og euroads m.fl. 
håber dog der snart kommer flere annoncører ind da det vil gøre det mere attraktivt for mig at benytte jer :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 10:31

Hvor ofte udbetaler i og med hvor meget forsinkelse? Udbetaling pr. 14 dag eller bare ultimo hver måned (uden 'buffer' periode) ville være et fremskridt i forhold til de andre danske netværk.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 10:32

Ser spændene ud. Vil da lige se til at få mig oprettet :)

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:44

Spændende - Især hvis i kan skaffe nye spændende annoncører. Knap så spændende hvis det bare bliver en blanding af allerede kendte annoncører plus lidt surveys (som jeg syntes man ser ved mange nye netværk). 

Er tilmeldt nu - glæder mig til at lege med det!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 18:59

Hej Jesper,

Alle de kampagner, jeg har set indtil videre, ser helt unikke ud. Der bliver hentet rigtig meget fra vores internationale netværk af annoncører.

Vi kører slet ikke surveys, som andre lead-netværk.

Mvh
Robin

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:00

Super, så glæder jeg mig bare til en godkendelse :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Spændene at i er kommet i gang og det kunne være godt hvis i kunne komme med noget unikt.

Lige en kommentar, du skriver at i kommer til at ligge på 10% af markedsprisen - Syntes ikke helt at der er en markedspris -

TD tager 25-35.000 DKK i oprettelse

Et enkelt tager 2500 DKK

Nogle andre ikke tager noget for oprettelse, men kræver at man indbetaler et beløb forud og hvis dette ikke er brugt inden for 6 måneder så beholder de det som kompensation for det arbejde de har udført.

Igen er der andre som ikke tager noget for oprettelse overhoved og tilbagebetaler det forudbetalte beløb hvis ens kampagne ikke levere nogle salg.

Udover oprettelse så er der også netværk som tager et månedligt gebyr for at håndtere en kampagne - Dette skal dække deres arbejde med at kontakte affiliates telefonisk, email osv - Andre igen tager ikke noget for dette arbejde.

Alt er dog til forhandling og hvis ens affiliate program har nok potentiale så skal man nok ikke betale hverken oprettelse eller månedlig gebyr lige meget hvilket netværk man vælger :)

Hvad tager i for at håndtere et affiliate program per måned? Køre i med split eller har i override - Ikke at det gør det helt store forskel?

En sidste ting, kan i give min Hollandske konto adgang til det Danske marked eller skal man oprette en ny?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:25

Super lækkert med 14 dages betalinger :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:39

Jeg har skrevet mig op nu. Spændt på at se hvilke kampagner, I tilbyder! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:14

Hej Robin & co,

Tillykke med åbningen i Danmark.

Jeg har også fået sendt en ansøgning. Jeg er spændt på at se om I kan få leveret nogle gode unikke kampagner, som ikke bare er en kopi af alle de kampagner som de andre også leverer.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)