Hejsa folkens
Jeg sidder rigtig mange timer dagligt ved min computer, så det er meget vigtigt for mig, at den er "god". Jeg vil ikke sige at jeg decideret arbejder med virkelig krævende ting på maskinen, men alligevel er jeg interesseret i en rigtig hurtig computer. Jeg har altid en masse vinduer åbne på en gang, afspiller HD-film, osv.. osv... Prisen spiller derfor som sådan ikke en gigantisk rolle, da jeg er interesseret i en rigtig god computer. Nu lyder det måske som om jeg er noget så rig, men dette er bestemt ikke tilfældet - jeg vil bare gerne have noget rigtig godt udstyr, når jeg sidder der så mange timer hver evig eneste dag. Jeg tænker helt klart jeg skal vælge en Lenovo Thinkpad, da den udelukkende skal bruges til arbejde/studie, altså ikke underholdning(spil). Synes dog det er svært at finde lige den rigtige model på Lenovos egen hjemmeside: http://shop.lenovo.com/dkind/dk/en/learn/products/laptops/thinkpad/
Jeg håber dermed med dette indlæg, at du kan hjælpe mig til at komme lidt tættere på den "rigtige" model. /På forhånd tak for hjælpen :-) |
Hej
Det er svært at vælge lige præcis den rigtig computer til dig for os da det er meget forskelligt hvad den skal bruges til og hvordan man bruger den.