Bruger du Google Analytics kan du jo specifikt måle på hvilke browsere der har nedgang. Så er det nemt at se om det netop er én bestemt eller om det fordeler sig på flere, og derfor ikke er browserafhængigt.
Bruger du Google Analytics kan du jo specifikt måle på hvilke browsere der har nedgang. Så er det nemt at se om det netop er én bestemt eller om det fordeler sig på flere, og derfor ikke er browserafhængigt.
Vi leder nu efter andet end en browser fejl ...
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Tak for jeres feedback, desværre har vi endnu ikke fundet årsagen til faldet i konverteringen. dog stiger den lidt dag for dag så med lidt held er vi på vej op igen.... dog undre det mig stadig hvorfor så mange bliver "skræmt" i kurven ift. tidligere?!?
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Jeg oplever på nogle produkter atypiske konjunktur udsving i øjeblikket - sammenlignet med de sidste 3 år.
På andre produkter kører det stabilt.
Hvis i INTET har ændret overhovedet og i ligger klippefast på de mest konverterende søgeord, tjaa så må i vel kvittere med en = konjunktur udsving,
Vil forslå et nærstudie af jeres GA statistik og specielt konverterings tunlen, hvor bouncer kunden?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Nå, men prøvede lige at kyle et produkt i kurven og ville så gå til kassen. Tror jeg gloede på siden i næsten 45 sekunder før jeg fandt "til kassen"
Nu da i ikke har ændret noget, er det jo ikke der problemet ligger, MEN jeg vil klart anbefale dig at forsøge med en A-B splittest, hvor du sætter en anden type knap, en andet skrifttype på teksten, eller en anden farve op....den er svær at se.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media