Hej, Jeg sidder her og undres? Vi har siden den 4-8-2011 kun haft en konverteringsprocent på ca 1,8% normalt er den over 3,4 %. Og dette er meget stabilt selvfølgelig er der dage hvor den er lavere omvendt er der også dage hvor vi er over… Dog har vi de seneste 12 dage lagt meget langt nede? Vi har intet ændret og vores besøg har stadig den samme volumen som normalt, dog lidt højere end de sidste 40 dage, sandsynligvis fordi folk er kommet hjem fra ferie o.l. Der hvor jeg ud med bart kan se en ændring, er hvor mange der ligger noget i kurven og fortsætter til indtastningen af kundeoplysningerne her har vi et fald på ca. 20% så min første tanke er der har været en browseropdatering eller lign som driller vores system. En anden mulighed er at den seneste tids uro på finansmarkedet har smittet af på købelysten? I så fald er der andre som har oplevet et så markant fald i konverteringsprocenten den 4-8-2011? Dog taler først nævnte lidt imod denne teori da vores besøgende ligger produkter i kurven. Håber der er en kvik Amino som kan løse mit mysterium eller kan fortælle om i kan se nogle fatale fejl som gør at frafaldet er steget? (som sagt har vi ikke ændret noget teknisk eller design på siden, så det er en ekstern ændring jeg evt. er på udkig efter) Mvh Martin René Mortensen |
Det har været ferietid, og så er alt anderledes åbenbart. Jeg kan også se det på min shop, men der er dog markant fremgang igen.
Du kan også prøve at gøre din kurv mere synlig. Den har nu en standard grå farve, der falder i et med alt andet.