Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter mangler..... målet!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er efter endt uddannelse, ved at være godt træt af ikke at kunne finde et job. Derfor går jeg og overvejer at starte en wepshop.

Men hvad jeg skal sælge ved jeg ikke. Jeg vil gerne sælge noget der er lidt anderledes end alle andre, og derved og noget der ikke er så meget konkurrence inden for. Ikke fordi jeg vil sætte høje priser, men for at finde frem til hvad " den nye trendt på wepshop marked" er??

Endvidere ville jeg gerne vide hvad i derude bruger af tid på jeres wepshop, Har i fortrudt at starte en, og er det øonomiske en go ide?

Håber på nogle gode svar.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror ikke folk slipper deres guldkorn omkring "den nye trend" eller ide indenfor onlinehandel.

Du er nød til at tænke kreativt, finde dine interesser og lave en forretningsplan!

Brainstorm alle dine tanker og ideer, hvad mangler vi i hverdagen? På den måde kan du sikkert komme tættere på den nyeste trend :)

Held og lykke

Mvh Mat

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Håber du finder nogle gode produkter at sælge.

Det lyder lidt i dit spørgsmål, som om du forventer at det ikke kræver synderligt mange timer om dagen at drive en webshop. Hvis det er tilfældet, må jeg skuffe dig - det er mindst lige så hårdt at drive en webshop, som at have en fysisk butik. :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)