jeg har flere gange tidligere søgt samarbejdspartnere, men desværre er ikke lykkedes mig at finde en samarbejdspartner her på amino. Jeg syntes at det er svært at finde en samarbejdspartner på amino. Måske fordi folk ikke kender hinanden peronligt og derfor ikke vil indgå samarbejde med helt fremmede mennesker, som man ikke ved hvordan er?
det er således at jeg ønsker at lave et IT baseret produkt. Jeg har ikke selv ideen endnu, men jeg har en forestilling om at vi finder en ide sammen eller du måske har en ide i forvejen. Ideen skal være sådan at den kan bære løn til 2 personer på lang sigt.
Min rolle i samarbejdet vil være den tekniske, hvor jeg sørger for at ideen bliver implementeret. Dit vil være forretningsorienteret eller salgsorienteret.
Så jeg håber denne gang at der kommer nogle gode henvendelser.
Jeg tror, at årsagen til dit manglende held med at finde den rigtige samarbejdspartner er, at du fremstår som anonym med en totalt blank profil.
Ville du selv sige ja til samarbejde med et maskeret spøgelse, som opsøgte dig tilfældigt på gaden?
Fortæl om dig selv. Hvad er du god til? Hvordan er du blevet god til det? Hvad tænder dig? Hvor rig vil du være? Hvordan ser din perfekte partner ud? Hvor mange timer forventer du at lægge i samarbedet? Hvor mange timer skal din makker lægge, for at du er tilfreds?
Fortæl om dig selv. Hvad er du god til? Hvordan er du blevet god til det? Hvad tænder dig? Hvor rig vil du være? Hvordan ser din perfekte partner ud? Hvor mange timer forventer du at lægge i samarbedet? Hvor mange timer skal din makker lægge, for at du er tilfreds?
Jeg er 100% enig med Hans. Det er meget begrænset info vi har om dig :) Udover Hans's spørgsmål, er det også meget relevant, at høre hvor i landet du befinder dig - hvilken type virksomhed du gerne vil skabe osv.
Og Hans's spørgsmål med "Hvor rig vil du være?", det grinede jeg først af - men det er faktisk sandt. Du skriver at ideen skal kunne bære løn til 2, men i mit hovede er det ret meget forskel med om det er 30K om måneden, eller om det er en rigtig iværksætter løn på plus 100K :-)
Jeg vil aldrig afvise et samarbejde, hvis konditionerne er rigtige, og det er forholdsvist nemt at konventere det til menneske penge, så er jeg altid frisk :) Du kan se min mail i min signatur :-)
Jeg vil give jer ret i at der er ikke meget information man kan finde på min profil. Det er forholdvist en ny profil derfor har jeg ikke opdateret den tilstrækkelig.
Enig i at de spørgsmål som Hans har fremme skal stilles. Det var også min mening at vi skulle tage dem i PM eller på anden vis.
Men jeg prøver at besvare dem her, så alle kan læser dem:
Befinder mig i KBH.
Mine kompetencer ligger inden for webprogrammering. asp.net, c#, og databaser. Min makker og mig selv skal lægge det timer der er nødvendigt for at projektet kan gennemføres. Det kan vi aftale nærmere. Eks. kunne en aftale indeholde at vi skal lægge 15 timer i projektet per uge.
Men her og nu søger jeg hovedsagligt en makker der er forretning og salgsorienterret.
Jeg må sige at du vil være mere tiltrækkende, hvis du havde fyldt lidt i din profil. Har du nogen hjemmeside, hvem er du osv. Når jeg ser en profil der er 0% udfyldt tænker jeg ikke. Hey der er da lige en samarbejdspartner til mig...
Start der, der er helt sikkert nogen der er interesseret, men det kan tage tid at finde den rigtige person...
Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator