Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo forslag søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Firmanavn - Bærbarguide.dk

Skal passe i stil med dette theme fra Eleganttheme

http://www.elegantthemes.com/preview/SimplePress/

Tankerne skal omhandle vejledning til køb samt kunne bruges på visitkort m.v.

Håber en kreativ sjæl kan trylle noget enkelt og stilrent

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:26

Du bør nævne hvilken slags betaling du har i tankerne

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 11. Aug 11
Skrevet kl. 19:31

Har ingen idé om hvad denne slags koster. Havde nok håbet på en ville lave det gratis, men igen er dette nok umuligt i dagens Danmark

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:34

Maingano:

Har ingen idé om hvad denne slags koster. Havde nok håbet på en ville lave det gratis, men igen er dette nok umuligt i dagens Danmark

Der desværre ikke meget der koster gratis, men du kan nok finde et par stykker herinde der kan lave det billigt

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:34

Overhovedet ikke :-) Man skal bare spørge pænt og melde ud fra start. Har da lavet gratis forslag og ved der også sidder mange andre som har gjort det her på Amino.

Du kan være heldig at der er en der vil gøre det til super billig reference pris eventuelt.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 11. Aug 11
Skrevet kl. 19:54
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har planer om at tjene penge paa dit firma.. men du gider ikke investere i det for at naa fra A til B.. det kaldes udnyttelse og er enorm daarlig stil..

Hvis du havde et firma du skulle leve af.. Ville du uddele gratis ydelser?... Nej... 

Hvis du ingen penge har.. saa gaa ned med flasker og tilbyd 500kr som et symbolsk belOb og en reference.

Amino burde vaere et sted hvor man kradser hinanden paa ryggen.. ikke udnyttelse.. 

Tilmeldt 11. Aug 11
Skrevet kl. 20:10

Det handler ikke om  ikke at vil smide penge efter det, men jeg har ikke penge træer i haven - har du?
Jeg er pt ledig, og har nok udgifter. Her til koster design og alt muligt andet mig, så er nød til at få hjælp som mange andre i dagens Danmark

Jeg stiller et simpelt spørgsmål, og modtager en gang lort retur fra dig. 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

at du ser det som lort skal jeg ikke blande mig i..

Der hvor min film knaekker er naar folk (i det her tilfaelde dig.. men det er en gennemgaaende tendens) at folk ikke vil betale for grafisk arbejde eller fotografi.. Hvorfor ved jeg ikke.. Det er sikkert de samme der ejer et digital kamera der tror at alle kan tage profesionelle billeder.

Folk skal alle leve af noget forskelligt.. du henvender dig til en hel flok som nok lever af at levere logoer og identiteter til folk som dig og dem der maaske allerede er etableret.  

Hvor er det logiske i at forvente at en hel branchegruppe saetter sig i flere timer for at levere gratisarbejde til dig?... OG saa mange andre.. saa du ikke fOler dig helt saa truffet..

Som jeg naevner saa har jeg fuld forstaelse for at du ingen penge har.. men stadig.. meld ud og giv et symbolsk belOb..

At naevne at det er umuligt i dagens danmark at forvente gratisarbejde er bare.....  

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:50

Hej Maingano,

Jeg vil da gerne være behjælpelig med at udarbejde et logo til billige penge og en reference, men der skal lidt mere info omkring, hvad du præcis ønsker eller havde i tankerne. Du kan sende en PM, hvis du er interesseret, så kan vi lige tage en snak sammen :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)