Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg har mit eget game hosting firma, som jeg indtil videre har lagt mange, mange kræfter i, men som jeg bestemt også vil fortsætte med. 

Jeg skal bruge en billig/gratis betalings gateway. Jeg har benyttet PayPal, men synes det er et meget 'indviklet' system. Der er mange ting jeg skal tage hensyn til og vil nu gerne bare have det enkelt. Mht. gebyr, så er jeg dog meget tilfreds med PayPals løsning. Jeg har også benyttet Ewire, som betalings gateway, men de har uhyre høje gebyr og det kan jeg simpelthen ikke have hængende i min branche. 5 kr.- bare for at overføre de penge jeg får på min Ewirekonto til min bankkonto 

Så er der nogen der kender en billig/gratis betalings gateway, gerne meget enkelt og simpelt med rimelig lave gebyr.

Geeked

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er klart, at Paypal og Ewire har høje gebyrer, både pr. transaktion samt for udbetaling. Du skal tænke på, at de betaler gebyrer til Nets og Teller.

Hvis du vil have en professionel løsning, så vil jeg anbefale dig, at ansøge om en kortindløsningsaftale ved NETS. Dankort koster ca. 1000 kroner og hele pakken med internationale kort koster 3500 kroner..

En god betalingsgateway er epay eller quickpay, som begge har faste månedlige gebyrer.

Hvis du vil prøve noget, der ikke kræver en kortindløsningsaftale ved NETS, så vil jeg anbefale dig, at blive ved at bruge paypal, trods de 4% de tager i gebyr.. 

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)