Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der gives to engelske artikler ud gratis! (Hjemmesiden skal testes)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Søger to personer som kunne tænke sig en næsten gratis artikel, imod bagefter at skrive 1-2 linjer bedømmelse af artiklen, som jeg må bruge på hjemmesiden.

Artiklerne vil være på mellem 300-350 ord og blive skrevet på engelsk. Du vælger selv emne og Keywords.
Vil blive glad hvis du også kommer med forbedrings forslag til hjemmesiden(ikke noget krav), dog have i tankerne at siden primært skal henvende sig til Amerikanske kunder.

Hvis du skal være en af de to, så gå ind på SeoArticle.org og opret en ”order ticket”.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 16:55
En tilbage :)
Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 18:34

Begge pladser er taget nu.

Tak for hjælpen!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49

det gik hurtigt jeg kunne ellers godt bruge mange artikler for  stripper striptease strip mv.  er jo engelske ord og det er hvad min side omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 22:46

Jah det gik sgu rigtig hurtig.
Hvis du har brug for nogle, kan du jo altid købe artiklerne ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:36

Rasmus J.N.:

Søger to personer som kunne tænke sig en næsten gratis artikel, imod bagefter at skrive 1-2 linjer bedømmelse af artiklen, som jeg må bruge på hjemmesiden.

Fik lavet en af de to artikler, og der skal lyde stor ros herfra! Især jeres ticket system, er MEGA smart! Man kan nemlig følge med i processen, og komme med ydeligere kommentar, når man ønsker det.

Artiklen kom hurtigt, og var fejlfri og klar til brug. Så TOP karakter herfra ;D

Den bedømmelse, som du skal have, skal den være på engelsk? Hvor skal den evt sendes til?

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 17:21

Fashion-Seller:

Fik lavet en af de to artikler, og der skal lyde stor ros herfra! Især jeres ticket system, er MEGA smart! Man kan nemlig følge med i processen, og komme med ydeligere kommentar, når man ønsker det.

Artiklen kom hurtigt, og var fejlfri og klar til brug. Så TOP karakter herfra ;D

Den bedømmelse, som du skal have, skal den være på engelsk? Hvor skal den evt sendes til?

Mange tak for de rosende ord, bliver næsten helt flov Embarrassed

Skal bruge bedømmelsen på engelsk, men kan godt selv oversætte den fra Dansk til Engelsk, hvis du helst vil skrive den på Dansk.

Vil du sende den til support@seoarticle.org, så bliver jeg rigtig glad =)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 17:21

Ups. dobbelt post

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)