Hej Søger to personer som kunne tænke sig en næsten gratis artikel, imod bagefter at skrive 1-2 linjer bedømmelse af artiklen, som jeg må bruge på hjemmesiden.
Artiklerne vil være på mellem 300-350 ord og blive skrevet på engelsk. Du vælger selv emne og Keywords. Vil blive glad hvis du også kommer med forbedrings forslag til hjemmesiden(ikke noget krav), dog have i tankerne at siden primært skal henvende sig til Amerikanske kunder.
Hvis du skal være en af de to, så gå ind på SeoArticle.org og opret en ”order ticket”.
Søger to personer som kunne tænke sig en næsten gratis artikel, imod bagefter at skrive 1-2 linjer bedømmelse af artiklen, som jeg må bruge på hjemmesiden.
Fik lavet en af de to artikler, og der skal lyde stor ros herfra! Især jeres ticket system, er MEGA smart! Man kan nemlig følge med i processen, og komme med ydeligere kommentar, når man ønsker det.
Artiklen kom hurtigt, og var fejlfri og klar til brug. Så TOP karakter herfra ;D
Den bedømmelse, som du skal have, skal den være på engelsk? Hvor skal den evt sendes til?
Fik lavet en af de to artikler, og der skal lyde stor ros herfra! Især jeres ticket system, er MEGA smart! Man kan nemlig følge med i processen, og komme med ydeligere kommentar, når man ønsker det.
Artiklen kom hurtigt, og var fejlfri og klar til brug. Så TOP karakter herfra ;D
Den bedømmelse, som du skal have, skal den være på engelsk? Hvor skal den evt sendes til?
Mange tak for de rosende ord, bliver næsten helt flov
Skal bruge bedømmelsen på engelsk, men kan godt selv oversætte den fra Dansk til Engelsk, hvis du helst vil skrive den på Dansk.
Vil du sende den til support@seoarticle.org, så bliver jeg rigtig glad =)