Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, salg og kunder ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg ville lige vide om der var nogle af jer der ved hvordan man opretter en hjemmeside, hvor man kan sælge ting fra, og hvor man får folk til at betale for at være medlem om måneden, og hvordan man får kunder til hjemmesiden.

jeg har tænkt på at lave en hjemmeside om, (et eller andet) hvor jeg kan få en passiv indtægt om måneden. men jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal gøre, og hvordan jeg kommer til at tjene penge på det? derfor spørger jeg jer om i har nogle ideér jeg kan bruge ?Smile

jeg går i skole fortiden, så har ik ret mange penge, så jeg håber jeg får noget kreativt/positivt svar fra jer :)

VH. Ramon

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:15

For det første skal du jo have en ide:) Og hvis den ide er god nok, så må du jo spare op, til at en kan lave siden for dig.

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Skrevet kl. 16:22

Ideén, skal nok komme. men så man bliver nødt til at få en til at lave hjemmesiden, hvad koster det ca. ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:27

Hej Ramon.

Du kan kigge forbi www.epweb.dk, og se nogle vejledende priser, så du kan se hvad priserne nogenlunde ligger på indenfor de forskellige løsninger.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:36

Hej.

Som der bliver sagt, så skal du i hvert fald have ideen på plads inden du foretager dig andet. Det vil være svært for de folk, som du skal have aftaler på plads med, at fortælle dig noget om hvad tingene vil koste før de ved hvad det handler om.

Når ideen er på plads, så skal du have lavet en hjemmeside. Der er mange forskellige løsninger og til meget forskellige priser. Først og fremmest(og nok de billigeste), er der webhoteller. Kvaliteten er dog ofte ringe. Jo mere seriøs du er omkring din forretning jo flere penge vil du kunne tjene.

Når det kommer til internetforretninger, så er det uhyrer vigtigt med en god hjemmeside, da det er din forretning udadtil. Jo mere professionel din hjemmeside er og jo mere lækkert dit design er jo flere kunder vil du få. Mht. hjemmesider har jeg erfaret at det handler ligeså meget om det man ikke ser, men opfanger i underbevidstheden når man besøger en side. Er siden ikke professionel er der ingen der gider at bruge den.

Jeg vil mene at du kan få en ordentlig hjemmeside til en pris mellem 25-50000 kr.

Noget helt andet er alt det bag hjemmesiden, altså hvordan du selv styre den og om der er teknisk support på den. Man kan også leje webløsninger, hvilket også kan være udemærket.

Mht. til hvordan man får kunder, så skal du lave en omfattende markedsføring af din ide. Markedsføringen skal være rettet mod din målgruppe og du skal undersøge hvordan du bedst får fat i dem.

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Skrevet kl. 16:37

tak for svaret :)

så kan jeg kigge lidt nærmere på det :)

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:41

NOg forresten.

Man skal være utrolig opmærksom på udbyderne af webløsninger. Der er så utrolig mange udbydere som ikke er specielt ærlige i deres handler. Det er nok ikke bevidst hos mange af dem, men de undlader bare at fortælle hvad forskellige tiltag på siden, senere hen, vil koste.

Jeg vil råde dig til at benytte en løsning hvor alt hvad du betaler er ENGANGSBETALING!

Held og lykke:)

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Skrevet kl. 16:48

jeg må sige at jeg ik, vidste at det kostede så meget og det var på den måde, havde forestillet mig det på en anden måde. heh

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:04

Desværre så koster webløsninger idag utroligt meget :) Men sådan er det jo.. Giver du 4000 for en løsning og du har en god idé jamen så er de penge hjemme igen meget hurtigt :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Skrevet kl. 20:50

ja, hvad ved jeg :P hehe jeg burde måske snakke med nogen heromkring hvor jeg bor om der nogen der ved noget om det :) men tak for jeres svar

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)