Hej I forbindelse med denne tråd
|
Hej
filen hedder wp-config hvor man indsætter mysql, den skal kun ændres i wordpress ikke i selve themet :)
/Emil
Hej I forbindelse med denne tråd
|
Hej filen hedder wp-config hvor man indsætter mysql, den skal kun ændres i wordpress ikke i selve themet :) /Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jammen hvor finder jeg den MYSQL fil |
Hvad er det du vil med denne SQL-fil. Jeg mener, nok se men ikke røre, da du meget hurtigt kan komme i problemer med at rode med selve filen, som jo er din database (tabeller). Altså derfra hvor du henter og ændrer dine tekster etc. Tilføjet: Filen skulle gerne ligge uden for dit tema, da denne jo fungerer uanset hvilket tema du måtte bruge Mvh. John. |
Jeg blev bare informeret om, at smed jeg mit indkøbte ElegantTheme på, rettelse mit domæne ind i SQL filen, så ville mit site komme til at ligne det jeg havde indkøbt. Kan bare ikke spore den fil |
Nej nej :) I wordpress udenfor themet ligger wp-config-sampel som skal laves om til wp-config og der sætter man sine database oplysninger ind. Men ikke rod med det hvis man ikke ved hvad man gør, for man kan fucke det godt op :-) Du skal ikke tænke på mysql i themet :) Det er der sgu ikke noget af :) /Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det har jeg gjort, mend et gjorde ikke det indkøbte theme pænere :-) Kæft det er forvirrende |
Jeg blev informeret om jeg skulle ændrer i SQL filen og indskrive mit donænenavn Er generelt en skarp fyr, men på dette område er jeg dummere end en vandmand |
Hehe, selverkendelse er en god ting.. så ved du, hvad du kan blive bedre til. Det ser ud til, at du skal have fat i din wp-config.php fil. Den ligger i rodmappen på din ftp-server, du kan ikke få adgang til den direkte fra wordpress. Hvis den ikke ligger i den første mappe på din ftp, ligger den der, hvor wordpress er installeret. Måske hedder mappen "public_html" eller "www" eller lignende. Kan du finde den fil? Så kan vi tage den der fra. Du kan fange mig på casper@reiffs.dk Der er mange nyttige informationer om wordpress på wpdk.dk - måske kan du finde noget der. ellers ligger alle svarene i codex: http://codex.wordpress.org/Editing_wp-config.php |