Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs "ven"?

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Og Jan, du fik svaret uanset om du truer med at melde dig ud eller ej, den slags lader mig 100% kold!

Det var ikke udmelding jeg skrev, det var fortsættelse af betaling for medlemsskab.

Er da helt med på at det er ligemeget for dig, jeg gider bare ikke at betale for at læse indlæg hvor folk driver heksejagt, det behøver jeg ikke at være Plus medlem for Smile

Jeg har Plus medlemsskab af 2 årsager:

1. Støtten til Haiti- første gang

2. Støtten til sitet - anden gang

Som du givetvis kan se har jeg ikke benyttet mig af de ting der følger med generelt, hvorfor mit Plus medlemsskab skal ses som en støtte til dette community.

Så skåret ud i pap, så ville jeg ikke donere penge til et site der accepterer folk der driver jagt på bestemte mennesker ved at skrive nedladende om dem. Jeg generer jo ikke jeres skaldethed vel?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:

Er da helt med på at det er ligemeget for dig, jeg gider bare ikke at betale for at læse indlæg hvor folk driver heksejagt, det behøver jeg ikke at være Plus medlem for Smile

Hvorfor bruger du ik bare skjul funktionene, så er dit problem løst Smile
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:53 | Låst

Fashion-Seller:
Hvorfor bruger du ik bare skjul funktionene, så er dit problem løst Smile

Nu er Jan jo ikke den eneste der har oplevet John Sommer´s heksejagt på anonyme brugere på Amino. Jeg vil endda gå så langt som at sige, at så længe der findes mennesker som John Sommer på Amino - så er jeg "anonym". 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino er og vil altid være, et åbent forum for alle iværksættere og folk der interesserer sig for iværksætteri.
På Amino er der helte, tumper, småsvindlere, rare hjælpsomme mennesker, sure mennesker, glade mennesker og alt andet der afspejler det danske samfund og det på godt og ondt.

Det tror jeg faktisk er godt, for det betyder at vi får en masse holdninger på bordet, som kan inspirere os til at blive bedre. Og dertil får man måske et indblik i andres verden, da man jo har en tendens til at gå i de samme cirkler hele livet igennem og det kan derfor være svært at sætte sig ind i at andre har det på en anden måde end en selv.

Jeg forstår ikke at der er nogen der gider at ærgre sig over at John Sommer ikke kan lide anonyme brugere, lad da ham om den holdning. Den påvirker ikke mig og derfor ikke den måde Amino bliver drevet på. Jeg er sjældent enig med ham, men han er iværksætter og i mine øjne rimelig harmløs og derfor velkommen på Amino.

Lad os nu fokusere på de positive ting i livet og lade de personer vi ikke kan lide, leve deres liv og så fokusere på vores eget. Det tror jeg vil gøre os alle lidt gladere og sikkert også rigere.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:36 | Låst

Martin Thorborg:
Jeg forstår ikke at der er nogen der gider at ærgre sig over at John Sommer ikke kan lide anonyme brugere,

Det kan skam godt være du ikke forstår det, men du er heller ikke den der i debatterne mistænkeliggøres af det individ.

Så han fortsætter bare med at lege ProfilBetjent, men så må han også tage de ord med på vejen der falder hver gang han blander sig med ligegyldigheder.

Og ja..jo mindre tid her des flere penge Smile

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Det kan skam godt være du ikke forstår det, men du er heller ikke den der i debatterne mistænkeliggøres af det individ.

Nej, men hvis du læser hans indlæg i denne debat, så vil du se at jeg ikke ligefrem går fri af angreb og det får ikke mig til at flippe. Jeg har bare accepteret at mange mennesker ser verden på en helt anden måde end mig og hvis jeg skulle indlede en debat eller skænderi med dem alle, så kan jeg love dig for at jeg ikke ville kunne lave andet.

Nå, jeg tror ikke denne debat bærer mere frugtbart af sig og jeg vælger derfor at lukke den.

De bedste hilsner

Martin

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)