Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkevare!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogle der kender og har kontakter til nogle leverandører som kan anskaffe modemærker som: Gucci, Burberry, Levi''s, Diesel, Luis Vuiton osv. som i ved alt det de unge kan lide, jeg søger ikke noget specifikt inden for det, men helst i tøj, men der må gerne være andre ting som alt fra briller til sko, for jeg søger bredt....

mange tak for hjælpen!! 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 00:53
Hej Young-Invester.

Jeg har en kontakt i Europa der kan levere hvad du soeger som stock lots. Men fleste tilbud (stock lots) er ikke under 1000 enheder - kan du tage det?

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 06:21
Gucci, Burberry, Levi''s, Diesel, Louis Vuitton

Jeg kender også en kineser, Delia Wong, hun er meget sød til at skaffe de her produkter :-))..........

Så kommer advarslen....! STOP - alt, alt og atter ALT du køber med disse navne påsyede, uden at de kommer DIREKTE fra mærkernes producent, hvilken man ALDRIG kommer i nærhedheden af - er FAKE!

Lad være med at bruge din tid på dette marked - det sælges i stor stil over qxl, ebay og trendsales - men jeg vil vore at påstå at 94,9% af alle produkterne som sælges, under navne som; Gucci, Burberry, Levi''s, Diesel, Louis Vuitton - er FAKE!

Det ender blot ud med at du står med et erstatningsgkrav fra en af mærkernes utallige aggressive advokater...

Træd varsomt! Som hovedregel - ALDRIG rør disse mærker, for du finder dem ikke ægte!

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:40
Helt enig med Steenbeck.

Stortset alt er fake.

Alle mærkevarerne gør alt for at beskytte sig og deres distributions kanaler er nøje udvalgt.

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:25
Hej og mange tak for respons! har sendt PM til nogle af jer for flere detaljer

MVH
young-investor!
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:13

Det passer ikke at Levis er fake der bliver solgt på Ebay og andre steder...nogen kan være det men mange er osse ægte.

Levis i USA er et billig mærke...du kan tit gå i en forretning i USA og købe dem for 2-400 kr. Dem der ikke bliver solgt sætter de tit ned i butikken til ca. 60-100 kr. derfor køber folk dem og sælger dem på ebay og tjener noget på dem ;-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:30
94,9%

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)