Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opfindelse med kæmpe potentiale i DK

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Altså altså altså ;-)

Tænk at folk KUN tænker på at den er "mindre køn".

Jeg tror helt sikkert, at den vil få tal for dræbte i trafikken ned på sit laveste, da det jo viser sig, at mange bliver dræbt i trafikken - dels fart, men så sandelig også at billisterne ikke har godt nok udsyn.

Jeg har så hverken kørekort eller bil, så jeg behøver jo ikke tænke på, at den ikke kommer til at "pryde" min bil.

Men min umiddelbare klare holdning er, at alle faktisk burde have disse på deres biler.

Jeg tror vi kan redde liv..

Overhoved ikke.... den er skabt for de mennesker der er hamrende dovne eller har problemer med at dreje hoved... ingen af dem burde kører bil.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se ideen men er hæsligt :) Jeg kan i forvejen ikke se noget når jeg ser tilbage i min bil(bmw z4) men jeg er ikke kørt galt endnu :) Så det fortsætter jeg med... Men det kan da være at den "praktiske type" vil finde det interessant..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

byggemandbob:
Overhoved ikke.... den er skabt for de mennesker der er hamrende dovne eller har problemer med at dreje hoved... ingen af dem burde kører bil

 

Jeg tror bare, at med dette udstyr (eller noget der er mindre) at vi kan redde liv.

Specielt hvis man kan lave det specielt til lastbiler, da de jo oftest er blevet debatteret om de har ordentligt udsyn til cyklister

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kamera i sideskærme og så en skærm inde i bilen måtte da være at foretrække fremfor den her øhmm "alternative" metode :-)

Men hey manden redder sig 10 point herfra for forsøget, men finishen ja den kan vist ikke trække sig helt derop..

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Målgruppen ville nok, blive ældre mennesker der måske tænker mere praktisk 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)