Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværk??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle!

Jeg forsøger at finde affiliate partnere til takeoffer.dk. Vi sælger rejseoplevelser til 50% hver gang - de fleste kender sikkert konceptet :)

Mit spørgsmål til Jer lyder på hvilke Affiliate netværk der er bedst at bruge? Hvor finder jeg affiliate partnere (måske her?)?

Vi har tidligere brugt bl.a. bloggere som har virket rigtig godt. Sikkert fordi de 'sælger' konceptet personligt overfor deres troværdige brugere. Har I ideer til andre tltag/affiliates der vil virke effektivt?

God søndag til alle:)


Kasper

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakt partnerads.dk

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tradedoubler og Partner-ads er begge gode netværk. Hvilken en af dem du skal vælge, kan jeg ikke sige :-) 

Det er de to netværk jeg bruger mest.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv ellers MikkelsenMedia

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PartnerAds kan jeg anbefale :-)
Det er nemt og enkelt! 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Euroads og adservice media samt naturligvis tradedoubler som andre nævner.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres råd:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål - hvorfor kan jeg ikke fjerne den boks der kommer frem når jeg åbner jeres side, rimelig irriterende! :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en del af vores forretningsmodel. Vi er et medlems site og har derfor et ansvar overfor vores leverandører, så vi skal samle e-mails ind - og helst så mange som muligt. Hvis vi tilføjer et kryds i højre hjørne klikker 95% væk og vi får aldrig deres e-mail. 

Vi er dog opmærksomme på at folk finder det irriterende så vi får snarest tilføjet et link for dem som allerede er medlemmer... Det sker nemlig at folk som allerede er medlem også bliver eksponeret gentagende overfor pop-up boksen.

Når det så er sagt er det jo til vores affiliate partneres fordel når der er tvungen sign up. De brugere de henviser til takeoffer.dk "øremærker" vi jo i en given periode hvor de tjener på hver af deres køb :)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

kmuller:

Det er en del af vores forretningsmodel. Vi er et medlems site og har derfor et ansvar overfor vores leverandører, så vi skal samle e-mails ind - og helst så mange som muligt. Hvis vi tilføjer et kryds i højre hjørne klikker 95% væk og vi får aldrig deres e-mail. 

Vi er dog opmærksomme på at folk finder det irriterende så vi får snarest tilføjet et link for dem som allerede er medlemmer... Det sker nemlig at folk som allerede er medlem også bliver eksponeret gentagende overfor pop-up boksen.

Når det så er sagt er det jo til vores affiliate partneres fordel når der er tvungen sign up. De brugere de henviser til takeoffer.dk "øremærker" vi jo i en given periode hvor de tjener på hver af deres køb :)

Det er selvfølgelig op til Jer selv hvordan I vil drive Jeres website. En lille anbefaling er dog, at I skræmmer rigtig mange væk på den måde. 

Der vil højst sandsynligt være mange brugere, som ikke kender til Jer og derfor vil de ikke give deres e-mail adresse væk før de har set lidt omkring hvad I har at byde på. 

Bare et godt råd... Det kan give langt højere interaktion på Jeres hjemmeside og flere sign-ups. Det afhænger dog af Jeres indhold og hvordan I ønsker at drive siden.

Mvh. Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)