Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeadresse og returadresse

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pröv at tal med Postdanmark, om de kan tilbyde en lösning 

Det er ikke noget i vejen for at bruge en boks som returadresse..

Det er der andre stor postordrevirksomheder der gör 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:44

Lemonz:
Derfor vil jeg have en professionel adresse hvor folk kan sende deres returvarer, som jeg så henter senere. I stedet for en adresse, hvor der står noget i retningen af "gadenavn, husnummer, etage og lejlighed". Det ser meget uprofessionelt ud i mine øjne.

Jeg kan altså ikke se noget uprofessionelt i, at en webshop har privatadresse, hvor der står etage osv.

Jeg har da selv adresse stående og jeg bor på 3. sal, men okay, jeg sælger så også tøj og hair extensions til piger i alle aldre og de er ligeglade om jeg så sender det fra en kælder - bare varerne er i orden.

Bare man virker troværdig, så tror jeg kunderne er glade :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:16

Lemonz:
Er der nogen "pakke/post modtagelse" service i Danmark - f.eks. kan Post Danmark holde på posten så man kan afhente den hos dem, eller noget lignende?

Hej Lemonz,

Vi kan hjælpe dig med opbevaring, modtagelse, pluk af ordre samt afsending af disse.

Hvis du gør brug af et lagerhotel, kan du godt have din firma adresse på din privat adresse, under returvare m.m. skriver du blot adressen på lagerhotellet.

Som ny startet er der tit en masse små start omkostninger, til indkøb af det mest nødvendige man skal have (hylder, lager kasser, reoler, papkasser til forsendelser, tape osv. osv.). Ligeledes betaler man meget mere i fragt/pakkepost, da men som reglen ikke har den store start volume.  

Så et lagerhotel med stordrift fordele er selvfølgelig at fortrække!

Du er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, for at høre mere om muligheden om lagerhotel, logistik m.m.

Held & lykke med projektet ;-)

Ulrik...

www.sampak.dk

Fra Veksø
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Fra  Drinkworld.dk Skrevet kl. 12:20

Hej Lemonz

Jeg mener at huske det er et krav fra PBS/Nets at den officielle firmaadresse skal fremgå af hjemmesiden for at få lov til at tage imod betalingskort, derfor kan returadrssen godt være end anden, men der er altid en risiko for at kunderne tager fejl og sender pakken til den officielle adresse.

Daniel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)