Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan dele flyers ud!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej amino

Jeg er en dreng på 14, som har brug for nogle penge, så jeg vil godt dele flyers ud for jer! 

jeg bor i Kolding meget tæt på gågaden, så jeg kan dele flyers ud midt på gågaden. kan også give dem direkte i folks postkasser da jeg bor i midt byen. 

Jeg har aldrig prøvet det for, prisen jeg vil have for det, kommer an på hvad i vil giver mig for det.

I må meget gerne skrive her på tråd, pm eller mail, vis i har nogle tilbud eller kender nogle der til mig eller hvis i vil noget a vide om mig.

Hilsen Mike

Fra Stor København
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:25

Hej Mike, rigtigt fint intiativ men tror desværre ikke der er så mange som kan bruge din hjælp da du vil skabe et image for din virksomhed og manger personer ville synes det var irriterende at få stukket en flyer i hånden. Samtidig med alt det online markedsføringer der finder sted idag.

Du kan selvfølgelig være heldig!

Derimod synes jeg du skal tage og besøge den her side http://www.ungarbejde.dk/by/kolding-6000 der er to 13+ job og et rigtig godt 15+ job LIGENU og der kommer hele tiden nye :-))

Held og lykke!

Fra Danmark
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:51

Hey joakim, tak for svaret, har set på Ungarbejde.dk, der er bare ikke så mange jobs der :(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)