Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er pt. i gang med at opsætte en webshop til en ven, som primært vil beskæftige sig med udstyr/tilbehør til smartphones og diverse andre telefoner. Jeg har så tidligere opsat mange hjemmeside i joomla/wordpress og har godt styr på de to CMS, men har ærligt ingen ide om hvordan man får e-handel til at virke. Jeg har indtil videre opsat webshoppen, med et professionelt template, jeg har betalt for, også ved jeg at DIBS og PBS tilbyder nogle e-løsninger, men hvorvidt de virker med wordpress kan jeg ikke læse så meget om, så håbede på, at en af jer aminoer kunne hjælpe mig lidt på vej.

Kort sagt, har jeg altså få min wordpress side oppe at køre, men mangler at integrere e-handel i den, så hvordan gøres det bedst muligt? Og kunne I eventuelt fortælle mig lidt om hvad det vil koste? 

På forhånd tusind tak! :) 

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 08:24

Jamn, først skal du have noget ehandels funktionalitet ind i WordPress. Det handler om at gå på opdagelse og finde den løsning der virker bedst for dig.

Dernæst skal du have en betalingsgateway, som kræver nogle overvejelser om, hvilke betalingsmuligheder du vil have. Alt efter hvad du vælger, er det muligt du skal bruge en indløsningsaftale (per domæne).

Koster e-handelsfunktionalitet penge til WordPress? Formentligt, kommer an på hvad du vælger.

Koster din gateway penge? Ja. Koster penge hver måned.

Koster det andet penge? Formentlig. Nets, DIBS, teller eller hvad dælen de nu kalder sig, har oftest et gebyr per domæne på 4-5000, men tjek selv priserne.

God fornøjelse.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:45

Wordpress is not really designed for webshops, but if you just want it cheap and simple you can use it.

Paypal is simplest :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)