Hej med-Aminoer! På søndag kl 23.58 åbner landbrugets nye deabt- og erfarinsforum. Det har taget seks måneder at udvikle sitet og vi, 50 testbrugere og jeg, har nu gennemtestet sitet i godt to uger. I den oprindelige markedsføringsplan, havde jeg en forventning om 10 brugere ved lanceringen. Som I ser er tallet allerede fem gange højere og i sidste uge så jeg mig nødsaget til at sætte et maks. på de 50 testere, hvorfor der ikke er blevet lukket flere ind trods gentagne henvendelser. Det er jo fantastisk Min forventning til det første kvartal er 1.000 brugere og det tror jeg fortsat på, da interessen har været overvældende. Men hvad har I andre oplevet på jeres forummer? Hvordan har medlemsudviklingen set ud over tid og har I udarbejdet markeds- og strategiplaner som jeg. Måske I har nogle gode fif eller kender nogen, der har startet et forum op. Fortæl endelig... Jeg må hellere nævne at vi faktisk ikke har benytte det gyldne trick med "falske" profiler for at øge aktiviteten på sitet. - Celgaard |
Damn it!
- RETTELSE: På søndag kl. 23.48 åbner landbrugets nye debat- og erfaringsforum -