Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større købelyst og flere kunder i butikken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har siden som i kan se i min signatur.. Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback på hvordan jeg får flere kunder på siden.

Jeg synes ikke selv det fremgår tydeligt nok at det er sammenligning af mobiler, da jeg har prioteret artikler en del højere..

Burde jeg smide en top 10 på forsiden over mest solgte mobiler ? Skal der selskaber på forsiden ?

Hvordan er jeres intryk generelt om brugervenligheden

Jeg sætter stor pris på jeres svar og tid

Mikkel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:48

Har ikke lige kigget så grundig, men fandt da en hurtig ting som du bliver nød til at gøre noget ved. 

Når jeg nu f.eks har været inde og kigge på en Samsung Galaxy Tab og så bestemmer mig for at jeg da egentlig gerne vil købe en, så klikker jeg på "læs mere" ud for det teleselskab som jeg gerne vil købe den hos. Her går jeg så stærkt ud fra at jeg endten kommer ind på en ny side på din hjemmeside hvor jeg kan læse mere om en Galaxy Tab, eller at jeg kommer ind på en side hos teleselskabet hvor jeg kan læse mere om galaxy tab. Men det sker ikke. Jeg kommer ind på teleselskabets forside og må så selv prøve at finde produktet på deres side. Det lykkes mig ikke at finde en Samsung Galaxy Tab hos 3, og jeg går nu istedet for ned på gågaden og købe den i 3 butikken. Du har lige tabt mig som "kunde"

Hvis du ejede en grænseshop, og arrangere busture fra danmark til din butik så vil du vel ikke smide kunderne af ved by skiltet, men istedet køre dem helt hen til døren af din butik...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:41

Hej Birkelund

Du har helt ret med de mobiler der går til forsiden, jeg har ikke nået at få alle rettet på plads til rette underside, men er i fuld gang :-)

Men synes du det er nemt/logisk og komme ind til den mobil du ville se eller ville der være andet der gjorde at folke tænkte de kunne sammenligne mobiler på den side ?

Og tak for din tid og svar 

Mikkel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:48

Jeg synes sammenligning er for dårlig. Der skal flere faktorer på end bare Købspris, og mindstepris. Altså hvilke abonnement der følger med, og hvad mindstebeløbet dækker over (abonnement, eller afbetaling af mobilen)

Kig f.eks her hvordan de viser de forskellige abonnementer 

http://www.mobilpriser.dk/mobiler/samsung-galaxy-s-ii-smartphone-3g-16-gb-3g-gsm-beroring-android,lid.5372/?bc=1d

Og kvaliteten af selskabernes logo er for dårlig, og ligeledes er læs mere knappen ikke særlig pæn kvalitet. Du kan sikkert finde en gratis knap et sted på nettet.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:26

Hej

Tjek lige dit billede af en HTC legend, min ligner ikke den som er på billedet Big Smile 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)