Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af nattøj, morgenkåber, etc..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amioner,

Min kære kæreste har kastet sig over design af nattøj og morgenkåber .. (ikke undertøj)... det vil blive produkter i den dyre ende - kvaliteten skulle gerne svarer dertil.

I først omgang er vi på udkig efter input til projektet ... hvad findes der af produkter og konkurrenter i den boldgade ? 

Kender ikke så pokkers meget til den branche (dansk tøj, design) .,. måske nogen kender nogen som er i gang med ligne projekter ..

Alt har interesse ..

På forhånd tusind tak ..  

Venligst
Claus
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:54

Hej

Jeg har desværre ingen svar på hjælp, men sidder selv med en idé med design  og fabrikation af tøj, og ved faktisk ikke lige hvor jeg skal få stof fra, hvor skal man trykke farve/mønster på, hvem skal sy det etc. Måske kan vi hjælpe hindanden. Jeg kender en designer måske kan hun fortælle lidt om det. Jeg håber at høre om jeres udvikling, og håber I også har lyst til at hjælpe mig.
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 26
Fra  TrendZet Skrevet kl. 12:57

Hej Claus m.fl.

Jeg har kontakt til en systue i Indien, når I er nået så langt. Skriv evt. en PM til mig.

Med venlig hilsen

Ulla

Ulla www.TrendZet.dk Baby- og børnetøj Billige clogs Tasker og tørklæder

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:11

Hej,

Lyder spændende! Jeg ved, at der i hvert fald er én stor aktør på det marked; Se www.lenebjerre.dk
Derudover ved jeg ikke helt om flora danica også har produkter i den boldgade, de har i hvert fald sengetøj -men begge ligger i hvert fald i den mere ekslusive del, hvilket jeg kan forstå jeres produkter også skal?!

/BB
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)