Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Shop til Umbraco?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm...  okay - det kan være der er noget der er ændret her. Så du har heller ikke skulle lægge en lille lic-fil i bin-mappen? Det kører bare uden nogen former for registrering?

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:41
Anders Lund:

hmm...  okay - det kan være der er noget der er ændret her. Så du har heller ikke skulle lægge en lille lic-fil i bin-mappen? Det kører bare uden nogen former for registrering?

Mvh. Anders

Det skulle jeg ikke. Importerede bare modulet u Umbraco og bang!! Så var den der. Ingen hacking eller noget :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 07:44

jamen, det er jo fantastisk. Jeg synes bare ikke at det spillede sådan sidst jeg arbejdede med det :-)

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 16:56

Udover de udvidelser som er nævnt allerede kunne man også overveje at bruge nopCommerce -- nok det mest populære Open Source ASP.NET webshop system -- og lave en integration med Umbraco CMS. Det giver nogle fordele:

• Shoppen kan køre uden Umbraco CMS, så hvis du vil skifte til noget andet CMS senere, så er det muligt.
  • nopCommerce er gratis, helt gratis.
  • nopCommerce har rigtig mange funktioner, samt en dansk sprogpakke og modul til Quickpay.
  • Både nopCommerce og Umbraco CMS er ASP.NET og det gør integrationen let.

Til gengæld skal du så betale for tiden til udvikling af integrationerne. Det kan jeg hjælpe med så læg en besked hvis du vil høre mere ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Fra  NoSunset Skrevet kl. 17:49
Du kan tjekke det her setup fra NoSunset http://www.nosunset.com/dk/procloud

Du har sikkert siden da fundet en løsning men man ved aldrig. Softwaren er gratis.

Jeg (Søren Laursen) har tidligere erfaring med f.eks. Dynamicweb og der er ikke nogen signifikant grund til at vælge et kommercielt produkt som Dynamicweb når man både har Umbraco og Nopcommerce til at klare CMS og ehandel funktionerne (vs. Dynamicweb Ecommerce som er meget dyrt)
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)